به گزارش پارس نیوز، 

بهمن رضایی رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین بیان کرد: تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین در هر 2 دوره قبلی بازی‌های پارآسیایی توانسته در جایگاه نایب قهرمانی قرار بگیرد و در این دوره هم با هدف تکرار این عنوان راهی کشور اندونزی می‌شویم.

او ادامه داد: در این دوره از بازی‌ها ۸۳ ورزشکار در تیم ملی دو ومیدانی حضور دارند که ۶۱ ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و ۲۲ ملی پوش در بخش نابینایان و کم بینایان با حریفان خود مبارزه می‌کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین افزود: از آبان ماه سال گذشته ملی پوشان ما به صورت غیر متمرکز در شهر‌های خود زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین پرداختند و ۷ مهرماه وارد شهر تهران می‌شوند تا همراه با کاروان راهی رقابت‌های ۲۰۱۸ جاکارتا شوند.

او درباره احتمال مدال آوری ملی پوشان در رقابت های پارآسیایی جاکارتا عنوان کرد: تمامی نفرات بر اساس آخرین رکوردهایی که در رقابت های مختلف داخلی و بین المللی کسب کردند انتخاب شدند و این رکوردها اگر در بازی های پار آسیایی تکرار شود حداقل مدال برنز را می توانیم کسب کنیم اما در خیلی از ماده های مسابقات روی مدال طلا و نقره ملی پوشان حساب کردیم.

رضایی افزود: خیلی از ملی پوشان ما می توانند در این رقابت ها رکورد جهان و پارالمپیک را ارتقا دهند و فراتر از سطح آسیا حاضر شوند و این امید را داریم که رکوردهای زیادی به نام ورزشکاران ایران در جاکارتا ثبت شود.

او درباره تاثیر تورنمنت تونس بر افزایش آمادگی ملی پوشان گفت: علاوه بر اینکه ورزشکاران ما در این رقابت توانستند شناخت کافی از عملکرد حریفان شان پیدا کنند، نقاط ضعف و قوت خود را هم پیدا کردند و با تمرین در اردوهای آمادگی سطح فنی خود را افزایش دادند.در تورنمنت تونس برخی از ورزشکاران ما توانستند رنکینگ جهانی را بدست آورند و برخی هم از کلاسبندی بین المللی برخوردار شدند. مسابقات تونس فرصت مناسبی برای تیم ملی دو و میدانی بود که خوشبختانه توانستیم به نحوه احسن از آن استفاده کنیم.

رضایی در پایان درباره مشکل تجهیزاتی تیم ملی عنوان کرد: در  ابتدا با مشکل نیزه، دیسک و وزنه برای ملی پوشان مواجه بودیم که خوشبختانه فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک با تهیه این تجهیزات مشکلات ما را بر طرف کرد و در حال حاضر با کمبود امکانات مواجه نیستیم و ورزشکاران ما در اردوهای آمادگی لوازم مناسب برای تمرین را دارند.


انتهای پیام/