به گزارش  پارس، روزنامه نود نوشت:
داستان از این قرار بود که سعید شیرینی و محمد رویانیان طی دو نوبت در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته جلساتی را با محمد قاضی برگزار کردند.

شیرینی در روز سه شنبه و رویانیان در روز چهارشنبه در گفتگویی که با قاضی داشتند به او اطمینان خاطر دادند که در لیست دایی قرار داشته و از سوی دایی نقل قول کردند که قاضی فصل بعد باید در پرسپولیس بماند.

پس از این جلسات رویانیان به قاضی اعلام کرد که منتظر تماس او باشد تا روز چهارشنبه یا پنجشنبه با پرسپولیس تمدید کند. اما چهارشنبه و پنجشنبه هم گذشت و خبری از تماس رویانیان و شیرینی نشد.

اما از سوی دیگر کریم انصاری فرد روز پنجشنبه با لباس شخصی در درفشی فر حضور پیدا کرد و با علی دایی چند دقیقه ای صحبت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که از باشگاه پرسپولیس خبری به رسانه ها درز پیدا کرده مبنی بر اینکه که یکی از شروط پرتعداد انصاری فرد برای تمدید قرارداد با پرسپولیس جدایی محمد قاضی است!

محمد قاضی اگرچه فصل قبل نتوانست در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و به واسطه همین موضوع، پیراهن تیم ملی را هم از دست داد. اما مشتریان خاص خودش را دارد نوع فیزیک و بازی محمد قاضی باعث شده تا برخی از مربیان به شدت پیگیر جذب او در پیشانی خط حمله تیمشان باشند.

طبق خبرهای دریافتی سپاهان و تراکتورسازی از مشتریان پر و پا قرص قاضی هستند و در چند نوبت با او مذاکره کرده اند. ضمن اینکه منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن نیز که سابقه همکاری با قاضی را دارد پیشنهاد جدی به این مهاجم داده است.

اما خبری که در رسانه ای منتشر نشده به پیشنهاد استقلال و امیر قلعه نویی مربوط می شود. اگرچه استقلالی ها و به خصوص خود قاضی چندان تمایلی به رسانه ای شدن این خبر ندارند، اما شنیده های موثق ما حاکی از آن است که امیر قلعه نویی پیش از ترک ایران و سفر به آمریکا روی جذب ۲ بازیکن تاکید ویژه ای داشته است پژمان نوری و محمد قاضی.

قلعه نویی از مسئولان استقلال خواسته دیگر پیگیر جذب جواد نکونام نشوند و تا زمانی که خودش ابراز تمایل نکرده با او تماس نگیرند. اما هر طور شده مقدمات حضور پژمان نوری را در استقلال فراهم کنند. هر چند استقلالی ها در این کار توفیقی نداشته و وی با ملوان به توافق رسیده است.

از سوی دیگر قلعه نویی به اطرافیانش در باشگاه گفته تحت هر شرایطی محمد قاضی را جذب کنند. به هر حال آن هایی که با تفکرات قلعه نویی آشنایی بیشتری دارند‍ ، می دانند که نوع و شیوه بازی قاضی به شدت مدنظر اوست.

مذاکرات آغاز شد. قرار بود در ساعات ابتدایی چهارشنبه شب هفته قبل جلسه ای بین قاضی و نماینده باشگاه استقلال برگزار شود. اما به پیشنهاد خود قاضی این قرار ملاقات به امروز موکول شد. قاضی بر پایه وعده رویانیان منتظر بود تا به باشگاه فراخوانده شود. اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه او شاهد بود که کریم انصاری فرد با دایی تمام شرط و شروطی که برای باشگاه پرسپولیس گذاشته بود، به محل تمرین فراخوانده شده و جلسه ای را با دایی برگزار کرده.

در حالی که او برخلاف انصاری فرد هیچ شرط مالی نداشت این موضوع اسباب ناراحتی شدید محمد قاضی را فراهم آورده است. قاضی که متوجه شده رویانیان در حال بازی کردن با اوست، از دست او ناراحت شده و به درخواست استقلالی ها برای برگزاری نشستی مشترک پاسخ مثبت داده است.

حال باید دید آیا این ناراحتی ترتیب یک نقل و انتقال بزرگ را پس از سال ها بین سرخابی ها به وجود خواهد آورد و یا طی چند ساعت باقیمانده اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.