به گزارش پارس نیوز، 

 عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا شروع طوفانی در فصل جدید داشته و تا به اینجا توانسته 5 گل برای آبی و اناری ها به ثمر برساند.

به نقل از موندودپورتیوو، او که تمام فصل گذشته تنها توانسته بود چهار گل بزند، پس از انجام شش بازی در فصل جاری، زننده پنج گل بوده است.

خرید گران قیمت بارسا حالا توانسته بسیاری از منتقدانش را ساکت کند اما جالب است بدانید که او گل هایش را با کفشی به ثمر رسانده است که عبارت « نوری 34» روی آن حک شده است.

راز اوج گیری عثمان دمبله در بارسا

دمبله از دوستان نزدیک عبدالحق نوری، ستاره 20 ساله آژاکس است که سال گذشته در بازی با وردربرمن دچار ضربه مغزی شد و در یک سال گذشته در کما به سر می برد.

نوری که اخیرا به هوش آمده، دچار آسیب های جدی مغز شده است و دیگر قادر به فوتبال بازی کردن نیست؛ ولی دوستان و هم تیمی های او هر یک به نحوی به یاد او هستند.

برای مثال جاستین کلایورت که چندی پیش از آژاکس به رم پیوست، پیراهن شماره 34 را در این باشگاه به خاطر نوری به تن کرده است. 4 بازیکن سابق دیگر آژاکس نیز در تیم های جدید خود همین شماره را انتخاب کرده اند اما دمبله ترجیح داد تا عبارت نوری 34 روی کفش هایش نقش ببندد و شاید همین، راز نهفته در اوج گیری دوباره ستاره فرانسوی باشد.

راز اوج گیری عثمان دمبله در بارسا