به گزارش پارس نیوز، 

زلاتکو ایوانکوویچ به علت اخراج برانکو در نشست خبری بعد از بازی با الدحیل قطر شرکت کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور هواداران بازی با الدحیل زیبا شد و شاهد بودید که پرسپولیس امروز بهترین بازی یکسال اخیر خود را انجام داد و عل رغم نتیجه بدی که در نیمه اول داشتیم و در رختکن بین 2 نیمه قرار بر این شد که فشار روی حریف را در نیمه دوم ادامه بدهیم و در دوئل ها فشار را زیاد کنیم و گردش توپ را سرعت بیشتری بدهیم و به هر حال باید به نتیجه می رسیدیم.البته تضمین نمی شد کرد که 3، 4 گل در یک نیمه بزنیم اما هدف همه این بود که این بازی را ببریم و هواداران را شاد کنیم. امروز پرسپولیس بازی کرد که افتخار فوتبال ایران بود و به خاطر تیم و هوادارانش بازی کرد. پرسپولیس از هر لحاظ تیم بهتر زمین بود و یک انرژی بی نظیر در این بازی بازیکنان از خود نشان دادند و از لحاظ تاکنیکی بی نقص بازی کردند علی رغم اینکه گل اول را خوردیم. 

او ادامه داد: در این بازی نقش سید جلال حسینی کاپیتان تیم ما پرنگ بود و نتیجه را تحت کنترل گرفتند و شانس همراه با شجاعان همراه است و موفق شدیم خیلی زود نتیجه را مساو کنیم و یک انگیزه مضاعف به بازیکنان داد. از طرف کادر فنی صمیم قلب به بازیکنان تبریک عرض می کنم اگر این موضوع در نظر بگیریم که بدون 3 بازیکن اصلی مان شروع کردیم و همین طور بازیکنان ی که از قبل داشتیم کار را ادامه دادیم نتیجه اهمیت خاص و ویژه ای دارد.

مربی پرسپولیس تصریح کرد:  در بازی در این سطح، برتری به حریف و گرفتن ابتکار عمل سخت است. این تیم قطری فوق العاده است. ما گل ناشیانه‌ای خوردیم و زمانی نیاز بود تا بازیکنان به خودشان بیایند. بازیکنان ما هول نشدند و بعد گل به خودشان آمدند. آن‌ها می‌دانستند که می‌توانند نتیجه را برگردانند. چنین بازی که ما ارائه دادیم حتی در اروپا هم کمتر دیده شده است. شما می‌دانید  انرژی‌ای که پرسپولیس در بازی دارد، یکی از شاخصه‌های تیم ما شده است. ما بازی را با ۴ مصدوم شدید شروع کردیم که در ۷-۸ روز اخیر و با احتساب بیرانوند، وقت آن‌ها در کلینیک‌ها بیشتر گذشت تا تمرین. بدون بازیکن کلیدی خود یعنی سیامک نعمتی خوب عمل کردیم و این نشان‌دهنده فداکاری بازیکنانم است. حتی اگر نمی‌بردیم هم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شد و این بزرگی بازیکنانم را نشان می‌دهد.

او در پایان خاطر نشان کرد: مایل نیستم به غیر از سیدجلال بهترین بازیکن دیگری نام ببرم زیرا او بازی را در دست گرفت. ما به عنوان مربی، بازیکن‌ها را تحلیل می‌کنیم که چه کسی خوب بازی کرد. از شما می‌خواهم اینگونه برداشت کنید که همه خوب بازی کردند.

انتهای پیام/