به گزارش پارس نیوز، 

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس درباره سهمیه المپیک آژانتین بیان کرد: طبق سهمیه‌ای که فدراسیون جهانی بوکس تحت عنوان وایت کارت به ایران داده است ما می‌توانیم یک نماینده در یکی از اوزان به المپیک جوانان آژانتین اعزام کنیم. با بررسی‌های انجام شده سجاد موسوی نماینده وزن ۸۱ کلیوگرم به المپیک جوانان آرژانتین اعزام می‌شود. با توجه به شرایط روحی این بازیکن تصمیم بر این است که او در شهر خودش تا اعزام به بازی‌ها تمرین کند. اردو آماده سازی سجاد موسوی تا یک هفته مانده به مسابقات ادامه خواهد داشت.

ثوری با اشاره به اردو‌های تدارکاتی ترتیب دیده برای این بازیکن گفت: موسوی تنها نماینده بوکس در المپیک جوانان است در نتیجه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین شرایط را برای این بازیکن فراهم کنیم. در ادامه اردو‌هایی که این بازیکن حضور دارد در هر جایی که لازم باشد با تیم بزرگسالان به اردو یا مسابقات اعزام می‌شود.

او افزود: طبق مصوبه کمیته داوران فدراسیون جهانی بوکس، اگر کشوری از سهمیه وایت کارت استفاده کند دیگر نمی‌تواند داوری را برای قضاوت به مسابقات اعزام کند. گفته‌هایی که پخش شده است در رابطه با اعتراض داوران کذب است و حقیقت ندارد.


انتهای پیام/