به گزارش پارس نیوز، روزنامه الرای قطر نوشت: تیم فوتبال الدحیل تنها یک قدم تا ثبت در تاریخ وجود دارد. این تیم با پرسپولیس و هوادارانش در ورزشگاه آزادی تهران مواجهه می‌شود اما امکان ثبت دهمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود تاریخی برای نخستین‌بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

این روزنامه قطری درباره تیم فوتبال پرسپولیس هم می‌نویسد: این تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران شد و علاوه بر برخورداری از چند بازیکن ملی‌پوش دارای بازیکنان خارجی نیز است. با وجود بازیکنان باتجربه و خوب در هر 2 تیم پرسپولیس و الدحیل شاهد یک بازی مهیج خواهیم بود. این بازی فقط نبرد بازیکنان نیست و یک آزمایش واقعی برای برانکو ایوانکوویچ (سرمربی پرسپولیس) و نبیل معلول (سرمربی الدحیل) است.

روزنامه الرایه قطر درباره کریم بوضیاف، بازیکن کلیدی تیم فوتبال الدحیل که با پایان یافتن دوران مصدومیت مهیای بازی است نوشت: بوضیاف در بازی دوستانه اخیر تیم ملی فوتبال قطر برابر فلسطین که با پیروزی 3 بر صفر قطر پایان یافت به میدان رفت. بوضیاف که بازی رفت برابر پرسپولیس را از دست داد منتظر اشاره نبیل معلول برای حضور در بازی برگشت است.

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت 18:30 دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.