به گزارش پارس نیوز، محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره دیدار روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ا لدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من صد درصد برای حمایت از پرسپولیس روز دوشنبه به ورزشگاه می‌روم چرا که بازی بسیار سختی خواهد بود. تیم الدحیل از بهترین و ثروتمندترین تیم‌های آسیاست و هزینه بسیار زیادی هم انجام داده اما خوشبختانه پرسپولیس در بازی رفت بازی خیلی خوبی انجام داد و نتیجه نسبتاً خوبی هم در قطر گرفت. امیدوارم هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنند و با حضورشان به تماشاگران دلگرمی بدهند تا پرسپولیس بتواند با صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند راهی فینال شود. 

وی درباره اینکه پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد و این موضوع کار سرخ‌پوشان را سخت خواهد کرد، اظهار داشت: سیدجلال تا دقیقه 90 در بازی با نساجی بازی کرد و به نظرم مشکلی برای بازی با الدحیل ندارد اما ماهینی تعویض شد و نمی‌دانم شرایطش چگونه است. درباره رسن هم اطلاع دقیقی ندارم اما احتمالاً او هم به این بازی خواهد رسید. 

نصرتی درباره کلیپی که از آواز خواندن او منتشر شده گفت: من خواننده نیستم و برای دلم یک ترانه سنتی خواندم و قصد هم ندارم به عرصه خوانندگی ورود کنم چون کار خیلی سختی است و شما باید نُت‌ها و گام‌ها را بشناسید و به این راحتی‌ها نیست. 

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه اگر پیشنهادی در این زمینه به او برسد به صورت جدی قصد ورود به خوانندگی را دارد یا نه، تصریح کرد: ببینید من ته صدایی به ارث بردم چرا که پدرم صدایش خوب بود و پسر عموهایم هم مداحی می‌کنند و صدای خوبی دارند اما تصمیمی برای ورود جدی به این مقوله ندارم. کاملاً هم صدایی که از من شنیدید خام بود و هیچ افکتی روی آن انجام نشده است.

وی در خصوص اینکه این روزها خودش در زمین فوتبال چه می‌کند، افزود:  این روزها که فقط مشغول تمرین کردن هستم در ابتدای فصل چون یک ماه بدنسازی خوب انجام داده بودم شرایط خیلی خوبی داشتم اما الان تمریناتم را کمتر کردم تا اگر پیشنهاد خوبی رسید به این تیم بروم و اگر پیشنهاد خوبی هم به من نرسید از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. باید پیشنهاد خوب باشد نه اینکه مثل برخی از تیم‌ها با اعتبار و آبروی آدم بازی کند در تیمی مثل نفت تهران با اعتبار ما بازی شد و در این شرایط اگر در تیم شما مسی و رونالدو هم حضور داشته باشد کاری پیش نمی‌رود. برای بازی کردن باید در باشگاهی باشید که ساختار داشته باشد من یکی، دو پیشنهاد داشتم اما مناسب نبود و نرفتم و حتی صحبت‌هایی هم انجام دادم تا به تراکتورسازی بروم اما در پست من بازیکن داشتند. 

نصرتی در پایان در خصوص اینکه اگر خداحافظی کند به دنبال بازی خداحافظی می‌رود یا مثل بقیه پیشکسوتان با یک بیانیه از فوتبال کنار می‌رود افزود: من هم مثل بقیه بیانیه می‌دهم و از فوتبال خداحافظی می‌کنم. در فوتبال ایران فقط 7، 8 تیم برای بازی کردن مناسب هستند و ساختار خوبی دارند و بقیه تیم‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.