رضا مهاجری در نشست پیش از بازی کاسپین بابل و ماشین‌سازی تبریز از سری رقابت‌های جام حذفی با بیان اینکه فوتبال مازندران یک فوتبال قدرتی است، اظهار کرد: تیم ستاره کاسپین بابل قهرمان حذفی استان شده و در جام حذفی کشور نیز توانسته دو برد کسب کند و به این مرحله برسد، قطعاً با توجه به مؤلفه جوانی، بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برای رقابت با ماشین‌سازی برخوردارند و این کمی کار را برای ما سخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید این موج انگیزه را با اهداف از پیش‌تعیین شده کنترل کنیم، افزود: باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا بتوانیم در رقابت‌های جام حذفی بهترین بازی‌ها را انجام دهیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با عنوان اینکه این دیدار بازی خوبی از آب در خواهد آمد، تأکید کرد: تیم مقابل از امتیاز میزبانی برخوردار است و ما نیز با تمام تلاش از اعتبار و آبروی خودمان دفاع خواهیم کرد.

مهاجری بیان کرد: به تیم ستاره کاسپین احترام می‌گذاریم و پیروزی کار راحتی برای ما نیست.

وی با اعلام اینکه مدت زیادی نیست که این تیم را تحویل گرفتم، تصریح کرد: بازیکنان ما الفبا و اصول فوتبال را بلدند اما به لحاظ آمادگی جسمانی شرایط ایده‌آلی را ندارند که در این مدت کوتاه فقط در زمینه بدنی روی آنها کار کردیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با اشاره به اینکه آندو تیموریان فعلاً از شرایط ایده‌آلی برخوردار نیست، گفت: تجربه، شخصیت و توان فنی آندو می‌تواند کمک‌حال ما باشد و امیدواریم به‌زودی بتوانیم از او بکارگیری کنیم.

انتهای پیام