به گزارش پارس نیوز، هر چند که هنوز زمان دقیقی درباره زمان پخش این سریال منتشر نشده ولی نام و طراحی گریم بازیگرانی که قصد دارند در مقاطع مختلف سنی نقش مارادونا را بازی کنند، فاش شده است.

این سریال توسط بی تی اف مدیا و همکاری با دانا مدیا و ریز ساخته خواهد شد و نازرانو ساسرو، خوان پالومینو و نیکولاس گلدشامیت، نقش مارادونا را در مقاطع مختلف سنی اش بازی خواهند کرد. نقش کلاودیا ویلافانه، همسر مارادونا که در سال 1989 با او ازدواج کرد و 10 سال پس از آن طلاق گرفت را نیز جولیتا کاردینالی و لائوریا اسکوویل بازی خواهند کرد.

این سریال در کشورهای آرژانتین، اروگوئه، اسپانیا، ایتالیا و مکزیک فیلم برداری شده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن از سوی کمپانی سازنده منتشر نشده است.

مارادونا زندگی پرفراز و نشیبی را سپری کرده و از همین رو سریالی در این رابطه ساخته خواهد شد. او در جوانی، تیم ملی آرژانتین را به دومین و آخرین قهرمانی اش در جام جهانی رساند و در این جام‌، حواشی بسیاری از جمله گل دست خدا را خلق کرد. او همچنین ناپولی را به تنها قهرمانی شان در اروپا نیز رساند و اسطوره این شهر به شمار می‌آید. او همچنین به عنوان سرمربی روی نیمکت آرژانتین نشست ولی در جام جهانی 2010، موفقیتی به دست نیاورد.

اما جدا از مسائل فوتبالی، در خارج از زمین نیز مارادونا همواره حاشیه ساز بوده است. علاوه بر گرایشات سیاسی چپ و اظهار نظرهای تند او علیه مسئولین سیاسی در جهان، اعتیاد به کوکائین مدت ها او را به صدر اخبار منتقل کرده بود. همچنین عده بسیاری ریشه موضوع محرومیت او به علت استفاده از مواد نیروزا را در سیاست می‌دانند و معتقدند که انتقادات تند او از سیاسیون و حتی مسئولین فیفا باعث شد تا پرونده ای در این رابطه برایش شکل بگیرد.

زننده گل قرن حتی در دوره ای به عنوان مجری تلویزیون نیز فعالیت داشت و در مجموع، زندگی نامه او سوژه بسیار خوبی برای ساخت یک سریال جنجالی شناخته می‌شود.