به گزارش پارس نیوز، کریستیانو رونالدو که در چند سال اخیر وارد صنعت هتلداری شده و هتل های زنجیره ای «پستانا CR7 » را راه اندازی کرده است،تصمیمم دارد شعبه جدید و ششم این هتل را در شهر پاریس افتتاح کند.
گروه هتل های پستانا اعلام کرد که این گروه پس از ساخت هتل هایی در در شهرهای فونچال، لیسبون، مادرید، نیویورک، مراکش (واقع در کشور مراکش) قصد دارد در سال 2021 شعبه ششم خود را در پاریس افتتاح کند.
در بیانیه ای که توسط این گروه منتشر شده گفته شده است که ششمین Pestana CR7، هتلی چهار ستاره و دارای 210 اتاق خواهد بود. محل احداث هتل در منطقه «ریو گوش»  کنار رود سین خواهد بود و در حال حاضر در مرحله اولیه صدور مجوز قرار دارد.
در حال حاضر، فقط 2 هتل CR7 باز هستند؛ یکی در فونچال، پایتخت مادیرا که ستاره پرتغالی آنجا متولد شده و دیگری در وسط شهر لیسبون.

انتظار می رود هتل CR7 مادرید سال 2019 افتتاح شود. این هتل دارای 164 اتاق خواهد بود. هتل های دیگری با نام "رونالدو" در نیویورک با 185 اتاق و در مراکش با 164 اتاق افتتاح خواهند شد.
رونالدو در باره ساخت هتل در پاریس گفت:" ساخخت Pestana CR7 در پاریس، که یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان و یک مقصد گردشگری است ،منطقی است."

رونالدو برند تجاری Pestana CR7 را به طور 50-50 با گروه هتل های پستانا که مسئولیت مدیریت هتل ها را بر عهده دارد، شریک است.