به گزارش پارس نیوز، پرسپولیس هر سه پیروزی فصل خود را در حضور دروازه‌بان کروات خود کسب کرده است. سرخپوشان بار دیگر در حضور بوژیدار رادوشوویچ در لیگ برتر به پیروزی دست یافت. رادوشوویچ در دو بازی نخست لیگ درون دروازه پرسپولیس بود و پرسپولیس در این دو دیدار موفق به شکست پدیده و فولاد شد.


با بازگشت بیرانوند به دروازه پرسپولیس از هفته سوم، روند تساوی‌های پرسپولیس آغاز شد و سرخ‌ها در بازی با استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت با تساوی از زمین خارج شدند و در بازی آسیایی پرسپولیس با الدحیل نیز نتیجه یک به صفر به سود تیم قطری به ثبت رسید. با بازگشت رادوشوویچ به درون دروازه پرسپولیس پس از ۴ بازی در مجموع رقابت‌ها به پیروزی رسید و با ۱۲ امتیاز به رده دوم جدول رسید.
رادوشوویچ همچنین در آستانه ثبت سومین کلین‌شیت فصل خود بود که پنالتی دقیقه آخر نساجی وی را در این امر ناکام گذاشت. با یک گل خورده در ۳ بازی و ثبت دو کلین‌شیت، دو دروازه‌بان پرسپولیس آماری کاملا مشابه در لیگ داشته‌اند و پرسپولیس با ۲ گل خورده در ۶ بازی و ۴ کلین‌شیت، بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد.


رادوشوویچ در سومین فصل حضور خود در پرسپولیس،دیشب سیزدهمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را تجربه کرد. وی در این مدت ۸ گل دریافت کرده و ۶ کلین‌شیت به ثبت رسانده است.