به گزارش پارس نیوز، 

ناتینگهام فارست  تحت هدایت آیتور کارانکا در آستانه امضای قرارداد رسمی با کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان قرار دارد و در همین راستا سایت «ادورتایزر» انگلیس این انتقال را مورد بررسی قرارداده و با اشاره به تشابه سیستم بازی تیم کارلوس کی روش و تیم کارانکا، کریم را گزینه مناسبی برای خط حمله ناتینگهام فارست دانسته است.

این سایت می نویسد، انتظار می رود که ناتینگهام فارست در این هفته کار انتقال کریم انصاری فرد را نهایی کند. این نشانه ای است که آیتور کارانکا از 1-3-2-4 خود عدول نخواهد کرد.

این بازیکن بلند قامت روز سه شنبه در پیروزی 1-0 ایران برابر ازبکستان در تاشکند، در پیشانی خط حمله کشور خود قرار گرفت.

ایران، در این پیروزی خارج از خخانه دقیقا با همان سیستم فارست بازی کرد ، این امر حاکی از این است که سرخ ها هم در دیدار روز شنبه با سوانسی به این روش ادامه خواهند داد. انصاری فرد بازیکن آزادی است که قراردادش از سوی المپیاکوس فسخ شد، باشگاهی که او آنجا از عملکرد قابل توجهی برخوردار بود. فسخ قرارداد او کمی عجیب و غریب است، اما اگر او بتواند همان فرم را تکرار کند، این فسخ قرارداد برای هواداران فارست مهم نخواهد بود.

این بازیکن بلند قامت بسیار راحت و روان در داخل و اطراف محوطه شش قدم حرکت می کند که اکثر گل های او از همین منطقه به ثمر رسیده است. همه گل های او خوب و زیبا هستند، اما او به شدت به پاس در این منطقه متکی است.

هیکل او شبیه داریل مورفی و لوئیس گرابان (دو مهاجم دیگر فارست) است، که یکی دیگر از نشانه های برجسته ای است که احتمالا او در کنار هیچ یک از مهاجمان فوق الذکر به بازی گرفته نخواهد شد.

با این وجود، یک چیز کاملا مشخص است، او می داند که چگونه تحت فشار پنالتی بزند و این کار را در بزرگترین رویداد فوتبالی یعنی جام جهانی روسیه انجام داده است.

در ادامه این گزترش آمده است، در حالی که قرمز ها را پس از دو هفته استراحت به دنبال تجدید نظر در فصل خود هستد، امیدوار است اضافه شدن انصاری فرد باعث رقابتی سالم میان همه افراد دخیل در این تیم باشد.

با بازگشت به صحنه جهانی،می بینیم که ایران که دو بار پیاپی به جام جهانی راه یافته،این کار را با دفاعی و مستحکم بودن انجام داده است. و این چیزی است که کارانکا در طول دوران مربیگری کوتاه مدت خود به آن شناخته شده است.

کارلوس کی روش در طول دوران مربیگری خود در تیم ملی ایران از سیستم 1-4-1-4 و 1-3-2-4 استفاده کرده است، اما مانند کارانکا به ندرت با دو مهاجم بازی کرده است. انصاری فرد باید با سیستم کارانکا آشنا باشد اگر انصاری فرد تمام تلاشش را بکند و موفق شود، او می تواند به قهرمان دور از انتظار سیتی گروند تبدیل شود.

چیزهایی که من مطمئن هستم،این است کارانکا او را استخدام کرده است تا به سیستم 1-3-2-4 خود ادامه دهد.


انتهای پیام/