به گزارش پارس نیوز،  مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان که با برتری شاگردان کی‌روش همراه بود، اظهارداشت: ازبکستان حریف بدی نبود و ایران هم نسبت به جام جهانی کمی بهتر شده است. البته هرچند که تیم ملی بهتر شده، ولی باید تفکرات کی‌روش کمی تغییر کند و بازی هجومی‌تری را ارائه دهد.

وی افزود: در جام ملت‌های آسیا همه تیم‌ها مثل ایران قدرتمند هستند و کی‌روش باید هجومی‌تر بازی کند. تیم ملی بازیکنان هجومی خوب و زیادی دارد که می‌شود از آنها استفاده بهتر و برای حملات بیشتر برنامه‌ریزی کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه چند ستاره پیش از جام جهانی به تیم ملی مثل عابدزاده، قلی‌زاده و مجید حسینی اضافه شده‌اند و توانستند عملکرد خوبی هم داشته باشند، تصریح کرد: کی‌روش بار‌ها نشان داده که به بازیکنان داخل ایران اعتقاد زیادی ندارد و فقط هرکسی را که خارج از ایران بازی کند، به تیم خود دعوت می‌کند.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم تا زمانی که کی‌روش در تیم ملی است هر بازیکنی اگر دوست دارد دعوت شود باید به خارج از ایران برود. مطمئن باشید جایگاه احسان حاج‌صفی هم پس از بازگشت به ایران در تیم ملی متزلزل می‌شود، چون کی‌روش علاقه‌ای به بازیکنان داخل ایران ندارد.