به گزارش پارس نیوز، تیم‌های ایران و فیلیپین در آغاز پنجره چهارم انتخابی جام جهانی بسکتبال روز پنجشنبه ساعت 17 در تهران به مصاف هم می‌روند.

براین اساس سایت مسابقات انتخابی جام جهانی در گزارشی به این مسابقه پرداخته و نوشته است: آیا تیم ملی ایران مقابل تیم جدید فیلپین پیروز خواهد شد؟

ایران به دنبال رکورد شکست ناپذیری در خانه است و فیلیپینی‌ها هم خودشان را برای این بازی آماده کرده‌اند.

ایران در 6 بازی قبلی انتخابی جام جهانی 5 برد و یک شکست را در کارنامه دارد و فیلیپینی‌ها 4 برد و 2 شکت را کسب کرده‌اند.

سرمربیان دو تیم هنوز اسامی بازیکنان خود را برای این دیدار اعلام نکرده‌اند، اما آنطور که پیداست «ینگ گویائو» می‌خواهد کریستین استندهاردینگر 202 سانیت متری را مقابل حامد حدادی قرار دهد. بازیکنی که از نظر سایز پایینر از حدادی 218 سانتی متری است.

نیکخواه بهرامی یکی از سورپرایز های ایران در دور اول بود و بازی سازی‌های او عامل مهمی در برنامه‌های ایران بود. مارسیو لاسیتر که به عنوان یکی از فوروادرهای شوت زن در فیلیپین شناخته می‌شود، بازیکن روبرویی صمد نیکخواه خواهد بود. آخرین تقابل آنها به سال 2011 باز می‌گردد. این یک تقابل جالب خواهد بود و باید دید صمد چه راهی برای موثر بودن در تیم ایران ادامه می‌دهد.


ایران تاکنون در خانه نباخته است و اگر همان بازی‌های خوب قبلی را انجام دهد حتی می تواند مقابل تیم جدید و با انگیزه فیلیپین نیز این کار ار تکرار کند.  برای این کار بازیکنانی مانند نیکخواه بهرامی، مشایخی، یخچالی و میرزایی در فرم خوبی قرار داشته باشند.

فیلیپین با مربی و بازیکنان جدید در این دیدار به میدان خواهد رفت و آندره بلچ و فاجاردو را در اختیار ندارد. آنها باید در بازی پیرامونی خیلی قوی کار کنند و این بهئ معنی آن است که فشار زیادی روی «لسایتر»، «گیب نوروود»، «پائول لی» و «الکس کاباگنوت» خواهد بود.