به گزارش پارس نیوز، 

پس از کسب یک پیروزی، یک تساوی و شکست مقابل تیم‌های کره شمالی، عربستان سعودی و میانمار و تقابل یوز‌های جوان با کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ که با باخت شاگردان زلاتکو کرانچار همراه شد، کارشناسان و مربیان فوتبال پایه به انتخاب بازیکنان توسط کادرفنی تیم امید انتقاد و بیان کردند که آن‌ها در بازی‌های لیگ امید تهران و کشور حضور نمی‌یابند و تنها از روی اسم، بازیکنان تیم ملی امید را انتخاب می‌کنند.

پس از این صحبت ها، حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید فوتبال بیان کرد که کرانچار برای برقراری ارتباط نزدیک و مستمر با مربیان تیم‌های باشگاهی در طول فصل به تمرینات تیم‌ها سر می‌زند و با مربیان مختلف دیدار و گفتگو خواهد کرد. به این شکل کادر فنی تیم امید در طول برگزاری لیگ هم از شرایط و وضعیت آمادگی بازیکنان مطلع می‌شود و همچنین درباره مربیان باشگاهی پیرامون بازیکنان مختلف گفتگو و مشورت‌های لازم صورت می‌گیرد.

بر همین اساس، امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ امید‌های تهران، فرشاد ماجدی و رضا شاهرودی، ۲ مربی تیم ملی در دیدار تیم‌های عقاب - سایپا و نیروی زمینی - بادران حضور یافتند و عملکرد بازیکنان موردنظرشان را ارزیابی کردند. این ۲ مربی پس از پایان بازی دقایقی با سرمربیان تیم‌ها به گفتگو نشستند و قرار است ارزیابی شان را در اختیار زلاتکو کرانچار، مربی تیم ملی امید قرار دهند.

یوز‌های جوان پس از حذف از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، قرار است در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ حضور یابند تا پس از ۴ دهه طلسم حضور در این مسابقات را بشکنند.


انتهای پیام/