به گزارش پارس نیوز، 

عطاءالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان؛ در مورد رفت و برگشت کیوان بابادی و مشکلات این باشگاه گفت: از ابتدا با استعفای کیوان بابادی از مدیرعاملی مخالف بودم چون مشکل باشگاه ما اصلا او نبود که با رفتنش رفع بشود. مشکل ما مسائل مالی و کسانی که که درون باشگاه به دنبال منفع شخصی خودشان هستند بود. مشکل ما همان کسانی هستند که عبدالله ویسی را فراری دادند.

او در مورد حواشی و اختلاف نظراتی که بین کادر مدیریتی باشگاه بوجود آمده بود گفت: هرکسی که مخالف سیاست های باشگاه است باید برود حتی من به عنوان رئیس هیئت مدیره باید از این اصل پیروی کنم. باشگاه نفت مسجد سلیمان صاحب دارد و سیاست های مشخصی را دنبال می کند. این باشگاه با عنایت استاندار خوزستان، نماینده شهر مسجد سلیمان و مسئولان استان توانسته در لیگ برتر حضور داشته باشد. اگر این افراد نبودند عاقبت تیم ما نیز مثل باشگاه نفت تهران بود.

بهادری در مورد امکان تغییر پست های مدیریتی در این باشگاه گفت: وقتی هنوز 6 هفته از رقابت های لیگ تر فوتبال نگذشته است، تغییر مسئولین باشگاه که به سازمان لیگ معرفی کردیم و امضاشان تایید شده است امکان پذیر نیست.

او در مورد استعفای ویسی گفت: عبدالله ویسی بدون اینکه از باشگاه پولی دریافت کند در تیم فعالیت می کرد. او افتخار فوتبال خوزستان است. کسانی که در باشگاه به دنبال منافع شخصی خودشان بودند کارهایی کردند که ویسی مجبور شد تیم را ترک کند.


انتهای پیام/