به گزارش پارس نیوز، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل نماینده قطر اظهار داشت: با توجه به این نکته که بازی اول مقابل الدحیل در قطر بود شاهد یک بازی منطقی از تیم پرسپولیسبودیم و براساس شرایط فنی، بازیکنان به درستی در زمین بازی خود را انجام دادند.

وی افزود: ساختار دفاعی درستی در بازی مقابل الدحیل اتخاذ شد، خط میانه زمین بسیار خوب کنترل شد و تاکتیک تیم بر اساس ضد حملات پیش رفت. پرسپولیس مقابل تیمی که اصلا باخت نداده بود بسیار فکورانه بازی کرد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی برگشت پرسپولیس برابر الدحیل در تهران تصریح کرد: بازی رفت را باید فراموش کرد و من مطمئنم بازی‌ در تهران شرایط بسیار متفاوتی دارد. البته نباید بی محابا به دروازه الدحیل حمله کرد و خط میانی و دفاعی را خالی گذاشت. الدحیل بازیکنان حرفه‌ای خوبی دارد و شاید از این فضا نهایت بهره را ببرند. سرمربی پرسپولیس باید برای این بازی برنامه مدونی تدوین کند و طبق آن بازیکنان بازی خود را انجام دهند. امکان برد پرسپولیس برابر الدحیل و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

ذوالفقار نسب در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال با حضور کی‌روش گفت: جام ملت‌های آسیا بهترین مکان برای محک زدن تیم ملی و کی‌روش است. فوتبال ما در رنکینگ اول آسیا قرار دارد و می‌تواند موفق عمل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی هر ایرانی موفقیت و قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا پس از حدود ۴۰ سال است و غیر از مقام قهرمانی هیچ مقام دیگری قابل پذیرش نیست و امیدوارم که این امر محقق شود.