به گزارش پارس ، فریدون اصفهانیان در گفت وگو با ایسنا، درباره جلسه عصر دیروزش (یکشنبه) با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه خوبی بود و در پایان آن به این نتیجه رسیدیم که سه شنبه آینده با حضور تمام اعضای کمیته داوران جلسه ای برگزار کنیم و آیین نامه کمیته را که توسط آقای نصیرزاده بازبینی شده، مورد بررسی قرار دهیم.

وی همچنین از اضافه شدن هدایت الله ممبینی به جمع اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال خبر داد و افزود: پس از استعفای آقایان غیاثی و فنایی، اعضای کمیته داوران به پنج نفر کاهش یافت که تصمیم گرفتیم هدایت الله ممبینی را به عنوان عضو جدید به رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کنیم. همچنین برای عضو هفتم کمیته قصد داریم از نماینده بانوان داوری استفاده کنیم چون داوران بانوی ما هم نقش زیادی در فعالیت های ورزشی دارند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در ادامه درباره اعضای حاضر در جلسه یکشنبه گفت: من به همراه صدرالدین موسوی و مسعود مرادی از کمیته داوران و هوشنگ نصیرزاده به عنوان رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون و آقای آیت الهی به عنوان نایب رئیس فدراسیون در جلسه حضور داشتند اما مقرر شد که در جلسه هفته آینده کمیته داوران همه اعضای کمیته حاضر باشند.

وی در پایان گفت: قرار بود رئیس فدراسیون هم در جلسه ما حاضر باشد اما ایشان به دلیل این که در ایران نبودند نتوانستند در جلسه حاضر شوند. همچنین اسماعیل صفیری طبق اطلاعی که دارم اکنون در مشهد مقدس به سر می برد. به هر حال برای جلسه هفته آینده ابلاغ اعضا را ارسال کرده ایم که کسی برای نیامدن بهانه ای نداشته باشد.