به گزارش پارس نیوز، 

 علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) ملی پوشان در ساختمان پک (PEC) بیان کرد: بعد از جام جهانی روسیه که عملکرد خوبی داشتیم، انتظار می‌رفت که برنامه ریزی‌ها و اردو‌ها برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بهتر باشد که با مقداری تاخیر انجام شد. اگر زودتر تکلیف کادرفنی و کارلوس کی‌روش انجام می‌شد، برنامه‌ریزی‌ها سریع‌تر انجام می‌گرفت. در جام جهانی بدون بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ به مصاف حریفان قدرتمند رفتیم، اما عملکرد مان خوب بود و قطعا با توجه به انتظاراتی که وجود دارد، سطح توقع مردم از تیم ملی بالا رفته است و انتظار می‌رفت که برنامه ریزی‌ها با شرایط و جدیت بیشتری انجام می‌شد و بازهم خداراشکر که ماندن کی روش قطعی شد و امیدوارم بتوانیم اردو‌ها خوبی را پشت سر بگذاریم، چون انتظارات از تیم ملی بالا است.

جهانبخش افزود: خداراشکر می‌کنم که به عنوان یک ایرانی موفق شدم آقای گل لیگ برتر هلند شوم و یکی از بزرگترین مسائلی که باعث خوشحالی من شد، این بود که بازیکنان خوبی داریم که خارج از ایران فعالیت می‌کنند و مسئولیت سنگینی بر گردن‌مان است، چرا که به عنوان نماینده ایران باید خودمان را نشان داده و خوب کار کنیم و این موفقیتی که به دست آوردم در جهان، اروپا و هلند برای فوتبال ایران بازتاب خیلی خوبی داشت. نسبت به امکانات در اروپا و ... ما جوانان مستعد زیادی داریم که اگر امکانات فراهم شود، می‌توانیم بازدهی زیادی از آن‌ها بگیریم. امیدوارم شرایطی در فوتبال کشورمان پیش بیاید که بازیکنان مستعد بتوانند در کشور رشد کنند، چرا که ما واقعاً استعداد‌های زیادی در کشورمان داریم که در صورت داشتن امکانات می‌توانند بهتر خودشان را نشان دهند.

هافبک تیم ملی درباره پیوستنش به باشگاه برایتون انگلیس  خاطرنشان کرد: وارد فضای جدیدی شدم، چرا که فوتبال انگلیس با فوتبال هلند فضای کاملاً متفاوتی دارد و همیشه آرزو داشتم تا در لیگ برتر انگلیس بازی کنم بود، اما انتظارات و خواسته‌هایی که از بازیکنان دارند، با لیگ هلند تفاوت دارد و اعتقاد دارم لیگ برتر انگلیس با اختلاف بهترین لیگ دنیاست. در حال حاضر در اوایل فصل سپری می‌کنم و درحال به روز شدن با شرایط و فرهنگ انگلیس هستم، اما اعتماد به نفس خوبی دارم و می‌توانستم در انگلیس بمانم و، اما اولویت برای من تیم ملی است و به بازی در تیم ملی افتخار می‌کنم و هر وقت بخواهند حتی اگر در سخت‌ترین شرایط هم باشم با کمال میل در اختیار تیم ملی خواهم بود.

جهانبخش در پایان گفت: در ابتدا هم گفتم که بحث بازی‌های دوستانه خیلی تأثیرگذار است و تیم‌های کره و ژاپن با تیم‌های بزرگ دنیا بازی دوستانه برگزار می‌کنند و همیشه با یک سطح بالاتر از فوتبال آسیا بازی خواهند کرد و این مسئله به آن‌ها کمک می‌کند تا در آسیا خیلی راحت‌تر بازی کنند. بازیکنان تیم ملی نیاز به برگزاری بازی‌های دوستانه دارند و اگر پیش از جام جهانی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کردیم، قطعا از نظر ذهنی آماده‌تر بودیم. الان چهار تا پنج ماه تا جام ملت‌ها وقت مانده و امیدوارم فرصتی به دست بیاید تا با حریفان قدری بازی کنیم.


انتهای پیام/