به گزارش پارس نیوز، 

به نوشته مبوعات اسپانیایی ، "فلورنتینو پرز" رئیس باشگاه رئال مادرید، تصمیم دارد در نشست روز 23 سپتامبر اعضای این باشگاه، اجازه دریافت صدها میلیون یورو وام با بازپرداخت 35 ساله را کسب کند.

پس از چهار سال بررسی معماران، مذاکره با موسسات و جستجو برای امور مالی، پروژه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو در حال برداشتن قدمهای رو به جلوی مهمی است.

بازسازی استادیوم فعلی که بر ظرفیت آن افزوده نخواهد شد، ممکن است مبلغ 574 میلیون یورو هزینه داشته باشد، در حالی که پرز ادعا کرده است این مبلغ 400 میلیون یورو خواهد بود.

پرز به دنبال وام چند صد میلیون یورویی جهت نوسازی برنابئو

تمامی این مبلغ صرف ساخت نمایی کاملاً فلزی دور برنابئو خواهد شد و اسکوربردی 360 درجه‌ای در ورزشگاه برنابئو نصب خواهد شد. قرار است این پروژه پیش از آغاز سال میلادی جدید آغاز شود و پایان پروژه طی سه یا چهار سال آینده تخمین زده شده است.

در نشست سالانه باشگاه پرز باید بتواند نظر مثبت دو سوم از 2300 نفر نماینده این باشگاه  را جلب کند.

پرز به دنبال وام چند صد میلیون یورویی جهت نوسازی برنابئو

در فاصله دو هفته مانده به این نشست یک نظرسنجی اینترنتی رسمی در سایت رسمی رئال مادرید منتشر شده است که در آن از نمایندگان درخواست شده تا وام "حداکثر پانصد و هفتاد و پنج میلیون یورویی یا معادل آن ارز خارجی، برای حداکثر مدت 35 ساله " را به منظور تامین هزینه های مالی " بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو "، تایید کنند.

اندکی پس از تامین بودجه کار نوسازی آغاز خواهد شد. آنها قبل از پایان سال جاری کار خود را آغاز خواهند کرد و این طرح سه یا چهار سال به طول می انجامند.

انتهای پیام/