به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران درباره اشتباهات داوری در چند بازی اخیر این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: در ۳ بازی خانگی تیم پیکان بیشتر از داورانی استفاده شد که بسیار جوان بودند. ما هم دوست داریم داوران جوان فرصت قضاوت پیدا و کسب تجربه کنند، اما قرار نیست داوران جوان فقط بازی‌های تیم پیکان را سوت بزنند.

او درباره داور‌های جوان تصریح کرد: داوران جوان هم باید فرصت حضور در رقابت‌های لیگ برتر را بدست بیاورند و مسئولان تیم پیکان نیز موافق این اتفاق هستند، اما اینکه کسب تجربه داوران جوان به ضرر تیم پیکان پیش برود قابل قبول نیست. اعتراض ما نسبت به داوری همین موضوع بود که اگر قرار است از داوران جوان استفاده شود باید برای همه تیم‌های لیگ برتری این اتفاق بیافتد.

طهماسبی درباره داوری دیدار پیکان و استقلال خوزستان گفت: اشتباهات داوری در این بازی زیاد بود و باعث شد مسئولان 2 تیم نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشته باشند. ما در این بازی از داوری ضرر کردیم، یک پنالتی باید برایمان گرفته می‌شد که نشد. اگر این پنالتی در دقیقه ۲۰ گرفته می‌شد کارمان در ادامه بازی راحت‌تر بود.

او در آخر درباره زمان برگزاری تمرین‌های تیم پیکان گفت: تمرینات تیم پیکان، با توجه به تصمیم کادر فنی در بعضی از روز‌ها در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و بعضی از روز‌ها فقط در یک نوبت صبح تمرین برگزار می‌شود.


انتهای پیام/