به گزارش پارس نیوز، مهاجم سابق استقلال حاضر بود با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ کند اما عدم پرداخت این مبلغ 364 هزار دلار روی دست این باشگاه هزینه گذاشته است.

 

پروپیچ مهاجم سابق استقلال که در زمان حضور بهرام افشارزاده به استقلال اضافه شده بود با حضور منصوریان با وجود اینکه یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و در نهایت از جمع آبی پوشان جدا شد.

 

این بازیکن البته بلافاصله بعد از جدایی به مسئولان وقت باشگاه استقلال پیغام داد که با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ خواهد کرد اما از آنجا که استقلالی‌ها مدعی بودند این بازیکن بدون اجازه ایران را ترک کرده زیر بار حرف مهاجم صربستانی نرفته و به پروپیچ اعلام کردند که مبلغی به  این بازیکن پرداخت نخواهند کرد.این بازیکن بعد از رفتن افشارزاده و حضور مدیران جدید از طریق وکیل خود به استقلالی‌ها پیغام داد که با دریافت بخشی از طلب خود حاضر است از شکایتش صرف نظر کند اما مدیران جدید این باشگاه با استخدام وکیل ایتالیایی خواستند به نوعی از پرداخت پول به وی جلوگیری کنند!

 

در ادامه پروپیچ با پیگیری شکایتش از باشگاه استقلال خواستار مبلع 109 هزار دلار طلبش شد ضمن آنکه این بازیکن 255 هزار دلار هم بابت حق فسخ قرارداد یکطرفه از باشگاه استقلال خواستار شده که این پرونده در کمیته انضباطی فیفا در جریان است. در مجموع استقلالی‌ها 364 هزار دلار باید به بازیکنی پرداخت کنند که حاضر بود با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ کند.

 

این پرونده در حال حاضر در کمیته انضباطی فیفا در جریان است و چندی دیگر رای این شکایت صادر خواهد شد.