به گزارش پارس نیوز، یکی از اتفاقات خاطره‌انگیز جدال تیم‌های ملی کرواسی و انگلیس در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه، شادی ماریو مانژوکیچ بعد از زدن گلی در دقیقه آخر بازی بود که منجر به پیروزی و صعود کروات‌ها به فینال شد.

مهاجم یوونتوس پس از زدن گل به گوشه زمین رفت و به میان هواداران تیمش شیرجه زد. هواداران مانژوکیچ را در آغوش گرفتند و پس از آن هم دیگر بازیکنان کرواسی یکی پس از دیگری به سمت او پریدند که در این میان یک عکاس بدشانس به نام یوری کورتس، زیر دست و پای بازیکنان کرواسی گیر افتاد.

پس از این اتفاق مانژوکیچ از این عکاس سالوادوری عذرخواهی کرد. کورتس سپس از سوی کروات‌ها به کرواسی دعوت شد و امروز (پنجشنبه) با انتشار عکسی در فضای مجازی اعلام کرد که به این کشور منطقه بالکان سفر کرده است. در آنجا هم ماریو مانژوکیچ و هم لوکا مودریچ از او و خانواده‌اش استقبال و پیراهنی به این عکاس سالوادوری تقدیم کردند که روی آن نوشته شده بود: امیدوارم از سفر به کرواسی در کنار خانواده‌ات لذت ببری.

کرواسی با رسیدن به فینال جام جهانی، با وجود قبول شکست برابر فرانسه، بهترین مقام تاریخ خود در یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال را کسب کرد.