به گزارش پارس نیوز ، «علی کشفیا» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برنامه های پرتعداد تیم والیبال نشسته مردان در سال جاری افزود: براساس برنامه های فدراسیون این تیم در سال 1397 باید در سه تورنمنت معتبر لیگ جهانی در تبریز، مسابقات جهانی در هلند و بازی های پاراآسیایی جاکارتا شرکت می کرد. براساس این برنامه 20 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور داشتند که در دو تورنمنت هلند و تبریز به طور متناوب از این بازیکنان استفاده شد و تیم ملی ما توانست در تبریز قهرمانی لیگ جهانی و در هلند عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند. امیدواریم با این تدارکات و تمرینات مستمر، سه گانه موفقیت والیبال نشسته، با قهرمانی در جاکارتا تکمیل شود. 
وی در زمینه تغییرات تیم والیبال نشسته ایران نسب به 2 تورنمنت دیگر گفت: ما نسبت مسابقات جهانی هلند سه تغییر در تیم ایجاد کردیم اما شاکله اصلی تیم همان نفراتی است که در تبریز و هلند عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
کشفیا در مورد اردوهای تدارکاتی پیش روی تیم والیبال نشسته نیز گفت: پیش از اعزام تیم به بازی های پاراآسیایی، یک اردوی تمرینی برای ورزشکاران این رشته در نظر گرفته شد که زمان آن از سوم تا دهم مهرماه امسال است و پس از آن تیم به سومین دوره بازی های پارآسیایی اعزام خواهد شد. 
رییس انجمن والیبال نشسته در ادامه گذری بر رقبای اصلی ایران زد و اظهار داشت: تیم هایی مانند چین، عراق و قزاقستان تیم های خوبی هستند که شرایط فنی بهتری به نسبت دیگر تیم های آسیایی دارند.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی از 14 تا 21 مهرماه در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود. تیم های والیبال نشسته مردان و زنان ایران در این دوره با 24 نفر ورزشکار و هفت نفر کادر فنی به این بازی ها اعزام می شوند.