به گزارش پارس نیوز، مارسلو سال‌هاست که در رئال بازی می‌کند و یکی از بهترین و تاثیر گذارترین مدافع های چپ فوتبال جهان است.

در تابستان سال جاری خبرهای زیادی درباره جدایی مارسلو از رئال مادرید و حضور او در یوونتوس به گوش رسید که باعث شد تا خود این بازیکن هم واکنش نشان داد. او گفت: من الان درباره آینده فکر نمی‌کنم. وقتی که یک بازیکن جوان بودم به رئال مادرید پیوستم و این باشگاه همه چیز به من داد. من از از حضور در رئال بسیار خوشحالم و اصلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کنم.

مارسلو ادامه داد: رئال مادرید خانه من است. من در بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنم. از زمان حضورم در رئال شایعات درباره من مطرح شد. هنوز چند سال دیگر قرارداد دارم و به جدایی فکر نمی کنم. می‌خواهم چند سال دیگر در رئال بازی کنم و اصلا به جدایی فکر نمی‌کنم. ای کاش مانند وینسیوس 18 سال سن داشتم تا می توانستم چندین سال دیگر برای رئال بازی کنم.

این مدافع برزیلی درباره این سوال که آیا به اصلاح و یا برداشتن موهای خود فکر کرده است، گفت: کسی که زیاد موهای خود را برمی‌دارد کیلور ناواس است. هیچ وقت موهایم را بر نمی‌دارم.

او درباره لوپتگی گفت: با این مربی پیشرفت کرده‌ایم. لوپتگی آمده تا به تیم کمک کند. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا عملکرد خوبی با این مربی داشته باشیم. خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و این خوشحال کننده است.