به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال قطر فردا (سه شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه در چارچوپ رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پذیرای تیم ملی ایران خواهد بود. عنابی ها در حال حاضر در جدول رده بندی گروه A این مسابقات در رده چهارم قرار دارند و برای زنده نگه داشتن امیدشان جهت صعود به جام جهانی حتما باید این دیدار را با برد پشت سر بگذارند.

عبدالرحمان المحمود، مدیر تیم ملی فوتبال قطر در آستانه این دیدار حساس به سایت اتحادیه فوتبال این کشور گفت: روحیه بازیکنان قطر پس از بازی های دوستانه مقابل جمهوری آذربایجان و لتونی بالا رفته است اما با این وجود تاکید می کنم که هواداران بیشتری باید برای حمایت از تیم شان در دیدار مقابل ایران به ورزشگاه بیایند. آنها روز سختی را در دوحه خواهند داشت و ما برای بازی با ایران آماده ایم. نمی خواهم بگویم که کار ساده ای مقابل ایران خواهیم داشت ولی با حمایت همه جانبه هواداران خود می توانیم این تیم را شکست دهیم.

شیخ حمد بن خلیفه بن احمد، رئیس اتحادیه فوتبال قطر نیز در این خصوص گفت: این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد. ایران اخیرا در دیداری دوستانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب عمان شده است ولی می دانیم که آنها در آن بازی بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند. ما بازی های ایران را در رقابت های مقدماتی جام جهانی آنالیز کرده ایم. ایران خط دفاع خیلی خوبی دارد ولی ما هم به اندازه کافی خوب هستیم و می توانیم در قسمت های زیادی از زمین مسلط باشیم.