به گزارش پارس نیوز، 

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر درباره تغییرات زود هنگام سرمربیان کشورمان بیان کرد: این که تیم های ما سرمربیان خود را درچند هفته اول شروع لیگ تغییر می‌دهند نشان دهنده مشکل ریشه ای در مدیریت تیم‌هایمان است. مدیران باشگاه‌ها مانند باشگاه‌های کشورهای عربی نتیجه گرا شده اند و فرصت زیادی به سرمربی نمی‌دهند و به دنبال تغییرات هستند. درصورتی که اگر به نتایج تیم های موفق نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که سرمربیان آنها تا 3-4 سال تغییر نمی‌کنند. باید اجازه دهیم تیم ها در لیگ برتر شکل واقعی خودشان را پیدا کنند و بعد از گذشت حداقل 15 هفته از رقابت‌های لیگ برتر دست به تغییرات بزنیم.

امیری گفت: هدف ما در اولین حضورمان در لیگ برتر ماندن در کورس رقابت‌ها است. البته به هدف های دیگری هم فکر کرده‌ایم که اولویت های بعدی هستند و دوست نداریم جزء تیم هایی سقوط کننده باشیم.

او ادامه داد: با جواد نکونام برنامه ریزی کرده‌ایم که در لیگ برتر بمانیم و در پایان فصل جاری رتبه تک رقمی را در جدول به خودمان اختصاص دهیم و همه برای این موفقیت هم‌دل شده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات نسبتا خوب عمل کردیم و با توجه به بودجه که 12میلیارد تومان بوده است ،موفق بوده‌ایم. ما یک تیم خصوصی هستیم و با بضاعت مالی کم سعی کردیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.هر بازیکنی که در تیم نساجی مازندران جذب شده است با نظر سرمربی تیم و کادر فنی بوده است.

امیری در مورد تعطیلی لیگ به علت تمرینات تیم ملی خاطر نشان کرد: وقتی بحث ملی باشد هرکاری برای موفقیت تیم ملی انجام می دهیم تا ملی پوشان کشورمان بتوانند در جام ملتهای آسیا نتیجه خوبی کسب کنند و با این تعطیلی‌ها مشکلی نداریم.

انتهای پیام/