به گزارش پارس نیوز، سردار آزمون، مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روبین کازان روسیه که سابقه حضور در تیم روستوف را هم در کارنامه دارد، پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تقابل با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال، با انتشار پُستی اینستاگرامی مانند رضا قوچان نژاد از تیم ملی خداحافظی کرد و بعد از آنکه متوجه شد، سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) برای حضور این بازیکن در تیم ملی به روبین کازان نامه نوشتند، با انتشار پستی بار دیگر تاکید کرد: "همیشه باعث افتخار من بوده و هستش، اما من الان نمیتونم حتی یک روز از خانواده عزیزم دور باشم و می‌خوام کنار خانوادم لذت ببرم. مرسی درک می‌کنید"

سردار آزمون در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حاضر می‌شود؟

سپس فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را برای اردو‌های آماده سازی و بازی با ازبکستان اعلام کرد که نام آزمون هم در آن دیده می‌شد، اما او در روز‌های گذشته به جای حضور در تمرینات تیم ملی در ورزشگاه پژوهشگاه صنعت نفت، در سالن‌های سینمای گنبد حاضر می‌شد و فیلم " سریک " را تماشا می‌کرد، اما در حال حاضر آزمون در تهران است و احتمال دارد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی حاضر شده تا به جمع شاگردان کارلوس کی روش بپیوندد.

سردار آزمون در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حاضر می‌شود؟

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال ایران، تمرین امروز عصر (چهارشنبه) ملی پوشان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و قرار است شاگردان کی روش پس از چند روز برگزاری تمرین به تاشکند بروند و بازی دوستانه‌ای را با شاگردان هکتور کوپر برگزار کنند.