به گزارش پارس نیوز، محمدرضا خانزاده بازیکن الاهلی قطر سوژه قدیمی و همیشگی انتقاد از کارلوس کی‌روش است؛ بازیکنی که اگر‌چه سرمربی تیم ملی اعتقاد زیادی به او دارد اما خیلی‌ها سبک بازی او را نمی‌پسندند و می‌گویند بازیکنان شایسته‌تری نسبت به خانزاده برای دعوت به تیم ملی وجود دارند. در آستانه جام‌جهانی 2018 بود که نام خانزاده در لیست نهایی کی‌روش قرار گرفت، آن هم در سالی که این بازیکن در لیگ اصلا عملکرد خوبی نداشت.

 

بازیکن محبوب کی‌روش در سال منتهی به جام‌جهانی در لیگ برتر معدل نمره ۳،۲۱ را کسب کرد و با این معدل جایی در بین ‌‌90 بازیکن برتر لیگ هفدهم نداشت. در‌نهایت محمدرضا خانزاده به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی مسافر جام‌جهانی شد و طبق پیش‌بینی‌ها بدون حتی یک دقیقه بازی از روسیه برگشت؛ همان اتفاقی که پیش‌تر در جام‌جهانی 2014 و جام ملت‌ها رخ داده بود.

 

حالا کارلوس کی‌روش لیست 29 نفره خود را برای آغاز اردوی آماده‌سازی در مسیر جام‌ ملت‌ها را اعلام کرده و مثل همیشه این نام‌آشنا و قدیمی در این لیست به چشم می‌خورد. محمدرضا خانزاده پای ثابت لیست کی‌روش در تورنمنت‌های بزرگ است. این بازیکن برای اولین بار در تاریخ 19 آذر1391 توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و حالا با 26 سال سن سابقه حضور در 2 جام‌جهانی و یک جام ملت‌ها را دارد و احتمالا باید به این کارنامه پربار یک جام ملت‌های دیگر هم اضافه کنیم.

 

خانزاده در این سال‌ها به‌جز چند مقطع کوتاه همیشه در اردوهای تیم ملی حاضر بوده و این بدین ‌معناست که 5 سال و 11 ماه و 22 روز از ملی‌پوش بودن این بازیکن می‌گذرد. اما در این مدت طولانی خانزاده در هیچ بازی رسمی در ترکیب ثابت تیم ملی حضور نداشته و فقط 7 بازی دوستانه با پیراهن تیم ملی انجام داده است. در‌واقع حضور خانزاده صرفا برای بازی کردن در بازی‌های دوستانه‌ای مثل بازی مقابل عمان، بلاروس، سیرالئون، تونس، الجزایر و ازبکستان بوده و این بازیکن فقط 9 دقیقه بازی رسمی برای تیم ملی دارد که آن هم بازی مقابل کویت در مقدماتی جام ملت‌ها بوده است. جالب است بدانید با این اعداد و ارقام خانزاده با 2 حضور در جام‌جهانی نام خود را در‌کنار بزرگان فوتبال ایران یعنی علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا‌، جواد نکونام و آندو تیموریان می‌بیند!