به گزارش پارس نیوز، در نشست خبری فدراسیون تیر و کمان که امروز چهارشنبه در محل این فدراسیون برگزار شد، زهرا نعمتی در مورد عملکردش در بازی های آسیایی و اتفاقات رخ داده توضیح داد.

وی با تشکر از مسئولان فدراسیون تیر و کمان وزارت ورزش و کمیته المپیک برای حمایت از وی گفت: اتفاقی که افتاد واقعا ناراحت کننده بود، امید بود که زهرا نعمتی بتواند مدال بگیرد و حتی کسب سهمیه المپیک کند اما نشد. قطعا فدراسیون تیر و کمان مقصر نبود، من هر موفقیتی کسب می کردم پرچم این فدراسیون و ورزش ایران بالا می رفت .

نعمتی با بیان اینکه به خاطر حفظ حرمت ایران ، بعد از آن اتفاق گفتم که تقصیر خودم است، گفت: واقعیت را امروز می گویم، واقعیت این بود که پارک سرمربی تیم ملی زمان مسابقه من را فراموش کرد و به همین دلیل به رقابت نرسیدم!

این کماندار ریکرو با تاکید بر اینکه باید در بازی های پاراآسیایی شرکت کنم، خاطرنشان کرد: باید آرامش خود را حفظ کنم و به تمریناتم ادامه دهم، اتفاقی که افتاد  برای همه ناراحت کننده بود اما باید می پذیرفتم.

نعمتی با بیان اینکه با لطف مدیریت جدید فدراسیون تیر و کمان فرصت حضور در بازی های آسیایی را به دست آورد، گفت: شاید اگر این حمایت ها نبود نمی توانستم در بازی های آسیایی شرکت کنم کما اینکه در دوره قبل به دلیل برخی مسائل این فرصت را به دست نیاوردم.

این کماندار از اشاره به اینگونه مسائل امتناع کرد و گفت: عنوان کردن این مسائل باعث ایجاد حاشیه می شود و این روی عملکرد من برای پاراآسیایی تاثیر می گذارد.

نعمتی در مورد پیش بینی که از عملکردش در بازی های آسیایی داشت، گفت:  هیچ وقت قول مدال نداده ام چون همیشه عوامل محیطی هم تاثیرگذار است اما در  حذفی رکوردهای خوبی  داشتم، اگر ادامه پیدا می کرد مدال می گرفتم. اما همینجا قول می دهم که برای المپیک تلاشم را بیشتر کنم تا عملکرد بهتری داشته باشم.

نعمتی در مورد پیش بینی عملکردش در بازی های پاراآسیایی گفت: اینکه دو رویداد را پشت سر هم داشته باشیم، سخت است، باید ریکاوری کنم و امیدوارم تا مسابقات به آمادگی کامل رسیده و بتوانم نتایج خوبی بگیرم.