به گزارش پارس نیوز، تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان کشورمان برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نام علیرضا خجسته و وحید نوری دو ملی پوش تیم کشورمان را در ترکیب قرار داده است. خجسته هفته قبل در جاکارتا به کره شمالی باخت و حذف شد و قرار است در وزن ۷۳- کیلوگرم به این بازیها اعزام می شود. 

نوید فرخ زاد که چندی پیش در گفتگو با خبرنگاری  از این اقدام مسئولان فدراسیون نابینایان با ذکر دلایل منطقی انتقاد کرده بود، در تماس با خبرنگاری از تهدید به برکناری از سوی محمدرضا مظلومی رئیس این فدراسیون خبر داد. 

وی در این رابطه گفت: اگر حرفی زدم فقط برای دغدغه ام که ورزش نابینایان و ورزشکارانی بود که با سختی فراوان ورزش می کنند، با پشت سرگذاشتن تمرینات سخت مهیای حضور در چنین مسابقات مهمی می شوندد، ولی با این نوع تصمیم ها باید به جای جاکارتا مسیر منزل را در پیش بگیرند.  برای من مهم نیست که آقایان چه تصمیمی دارند، من حرف حق زدم و هیچ ترسی هم ندارم.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان شمیرانات افزود: بعد از آن مصاحبه، رئیس فدراسیون تماس گرفت و با گلایه از آن صحبت ها تهدید به برکناری من کرد. در سفر هستم و پس از بازگشت به تهران از سمت خود استعفا می دهم. ۱۰ سال است مسئولیت دارم و ریالی دریافت نکردم و با کمک شهرداری اقدامات خوبی هم انجام دادیم. ورزش نابینایان را ایستگاه صبحگاهی قرارداده و کلاسها را با حمایت شهرداری اداره کردیم.

فرخ زاد ادامه داد: رئیس فدراسیون می گویدـ«وزارت مدال می خواهد و ما چاره ای نداریم» ، مگر می شود حق چند نابینا را تضییع کرد که به این بهانه که وزارت ورزش مدال می‌خواهد. چه تضمینی می دهید همین ها که اعزام خواهند شد، مدال کسب کنند. اگر فدراسیون برای این نوع اقدامات با محرومیت بین المللی مواجه شود چه کسی پاسخگوست؟اگر چنین است چرا رئیس فدراسیون خود را سرپرست تیم گلبال معرفی کرده است؟ غیر از این است که به دنبال دریافت سکه های پاداش هستند؟

وی در پایان گفت: این فدراسیون یکی از پولدارترین فدراسیون های ورزشی ایران است. با وجود ورزشگاه هرندی که غیر از فعالیت گلبال، سایر بخش ها از جمله زمین فوتبال، سالن های متعدد چند منطوره و ... را اجاره داده و هزینه های خود را تامین می کند. با این شرایط چرا باید شاهد چنین اقداماتی باشیم.