به گزارش پارس نیوز، تمامی هزینه های تیم اعزامی از سوی برگزار کننده این مسابقات پرداخت می شود و تیم کشورمان با دعوت فدراسیون روسیه راهی این مسابقات شد.

ترکیب تیم کشتی آزاد کشورمان برای حضور در این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: پوریا ترکمان
61 کیلوگرم: مجید داستان
65 کیلوگرم: محمد رمضان پور
65 کیلوگرم: پیمان بیابانی
70 کیلوگرم: فرزاد عموزاد خلیلی
86 کیلوگرم: احمد بذری
97 کیلوگرم: مسعود خواجه صالحانی
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی

مربی ارشد و سرپرست: مصطفی میرعمادیان
مربی: مهدی برائتی
داور: محمدحسن یاراحمدی

گفتنی است پیش از این قرار بود رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز جهان و همچنین 3 طلای بازی های آسیایی نیز راهی جام دیمیتری کرکین شود اما وی از حضور در این تورنمنت انصراف داد تا همچنان وضعیتش برای ادامه راه قهرمانی یا خداحافظی مبهم باشد.یزدانی که پس از مصدومیت در المپیک روند درمانی خود را به خوبی پشت سر گذاشت بار دیگر تمریناتش را شروع کرد و در رقابت های لیگ برتر نیز قصد دارد روی تشک حاضر شود اما وی علی رغم دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در 2 رقابت بین المللی دیمیتری کرکین و جام مدوید هیچگونه تمایلی نشان نداد تا مشخص نشود او در آستانه سن 35 سالگی چه برنامه ای را برای آینده خود ترسیم کرده است.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روزهای 15 تا 17 شهریورماه در شهر یاکوتسک روسیه به عنوان سردترین شهر جهان برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلامی مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم روزهای پنج شنبه و جمعه و مسابقات اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود.