دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول روز جمعه برگزار می‌شود. اکسین البرز تیم صدرنشین باید در کرمان به مصاف مس برود. شاگردان فراز کمالوند صدرصد امتیازها را تا هفته سوم جمع اوری‌ کرده‌اند و با ۹ امتیاز و بدون گل خورده به عنوان یک مدعی خودشان را مطرح کرده‌اند اکنون این تیم کرجی باید در کویر به مصاف تیم خوب مس کرمان برود.این مسابقه را می‌توان یک فینال زودرس در لیگ یک دانست. دو تیم مربیان کارکشته‌ای دارند و نادر دست نشان و فراز کمالوند سابقه‌ زیادی در مربیگری در لیگ برتر هم دارند.  مس کرمان در صورت پیروزی در این دیدار شانس صدرنشینی در لیگ را دارد اما بعید است شاگردان فراز کمالوند به این راحتی صدر جدول را به تیم دیگری بدهند.

گل‌گهر سیرجان هم در خانه میزبان تیم خونه به خونه است. گل گهر هم در رده دوم جدول قرار دارد و این تیم هم یکی از مدعیان صعود محسوب می‌شود اما خونه به خونه در این فصل خیلی در رویای صعود نیست تیمی که در روزهای آخر تشکیل شد البته شاگردان اکبر محمدی یک دیدار جنجالی را در جام حذفی مقابل شاهین بوشهر انجام دادند و شاید خستگی ۱۲۰ دقیقه دوندگی روی کار آنها در بازی با گل‌گهر تاثیرگذار باشد.

شاهین شهرداری بوشهر میزبان تیم فجرسپاسی است هر دو تیم از جام حذفی کنار رفته‌اند و اکنون به دنبال جبران ناکامی هستند. محمود فکری از اتفاقات حاشیه‌ای در دیدار با خونه به خونه بسیار ناراحت است اما حالا او باید به ادامه لیگ فکر کند. مجید صالح مربی اسبق استقلال هم با فجرسپاسی در تلاش است که این تیم را در رده‌ مناسبی در جدول حفظ کند.

ملوان میزبان تیم کارون اروند خرمشهر است. ملوان فصل را با منفی سه امتیاز شروع کرد و طبیعی است که از دیگر رقبا عقب تر باشد اما اکبر میثاقیان تلاش کرده تیم کارون را برای صعود به لیگ برتر بسازد. قطعا یکی از جذاب‌ترین بازی های هفته در انزلی بین  این دو تیم برگزار می‌شود. فرهاد پورغلامی می‌خواهد با حمایت هواداران ملوان سه امتیاز از کارون بگیرد اما تیم‌های میثاقیان به راحتی تسلیم نمی‌شوند.

مس رفسنجان میزبان تیم بادران تهران است. بادران در جام حذفی اسیر شگفتی شد و مقابل تیم چوکای تالش شکست خورد. مهدی پاشازاده سرمربی بادران برای جبران آن شوک بزرگ لیگ یک را جدی‌تر از قبل دنبال خواهد کرد. علی سامره هم در این فصل تیم خوبی ساخته است. تقابل دو استقلالی سابق دیدنی خواهد بود. علی ۳۰ ثانیه و مهدی پاشا یاداور خاطرات زیادی برای هواداران استقلال هستند.

شهرداری ماهشهر میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود . تیم اراکی در ماهشهر کار دشواری خواهد داشت.

قشقایی شیراز هم میزبان تیم سیاه جامگان است. سیاه جامگان که شرایط بدی در لیگ یک دارد امیدوار است با حضور مسئولان جدیدش سامانی بگیرد. با این حال روی کاغذ شانس تیم شیرازی برای برد بیشتر است.

شهرداری تبریز و نود ارومیه نیز یک مسابقه تمام آذری را به نمایش می‌گذارد تیم ارومیه‌ای هنوز در لیگ یک امتیازی کسب نکرده و حتی گل هم نزده است بنابراین شانس شهردرای برای برد این بازی بیشتر است.

اسامی داوران و برنامه هفته چهارم لیگ یک:

جمعه 16 شهریور 97‌

شهرداری تبریز – نود ارومیه – ساعت 17:45– ورزشگاه اختصاصی تبریز

علی اصغر مومنی – اسماعیل احمدی – دانیال باشنده – شهاب محمدی

ناظر: محمدحسین اسدی

سیاه جامگان مشهد – برق جدید شیراز – ساعت 16:45– ورزشگاه تختی مشهد

کیوان علی محمدی – حافظ عظیمی – محمدعلی رضایی – مهرداد خسروی

ناظر: صادق نوری

گل گهرسیرجان – خونه به خونه مازندران – ساعت 16:50 -ورزشگاه امام علی سیرجان

حسین زمانی – رحیم حاجیلو – موسی مه آبادی – ایمان کهیش

ناظر: سعید بطحایی

مس کرمان – اکسین البرز – ساعت 18:30– ورزشگاه امام علی کرمان

کوپال ناظمی – مهدی صناعی – مرتضی هوشیار – علیرضا حیدرپناه

ناظر: حیدر شکور

فجر سپاسی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر– ساعت 18:45 – ورزشگاه پارس شیراز

مهدی نجار – رضا درویشی  کوروش کریمی – میثم حیدری

ناظر: صفدر احمدی

شهرداری ماهشهر – آلومینیوم اراک – ساعت 20– ورزشگاه اهواز

امید سعیدفر – امید افخمی – بهزاد پناهی – وحید مالکی

ناظر: سعادت الله باغبانی

ملوان بندر انزلی – کارون اروند خرمشهر – ساعت 18:50 – ورزشگاه تختی انزلی

محمدحسین ترابیان – بابک خسروی – وحید سیفی – فرهاد امینی

ناظر: امیربهرام تقوی

بادران تهران – مس رفسنجان – ساعت 17:15– ورزشگاه تهرانسر

محمدباقر پورباقر – جعفر مهاجر – صادق رستمی – محمدرضا مهرگان

ناظر: یدالله جهانبازی

جدول لیگ یک تا پایان هفته سوم:

انتهای پیام/