به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور محمدرضا ساکت، فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، محمدرضا فلاح، زاهد بحرینی، رضا غیاثی، علیرضا سهرابی و ایرج احمدی صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای جلسه احمدی گزارشی درباره برنامه کلاس های برگزار شده و پیش روی کمیته داوران ارائه کرد که طبق این اظهارات طی نیمه اول نخست سال 97 تعداد 15 کلاس توجیهی و بازآموزی برگزار شد که براساس آن تعداد 1164 داور و ناظر داوری آموزش لازم را در این دوره ها فرا گرفتند.

-مقرر شد تست های آمادگی جسمانی برای داوران رده های سنی با هماهنگی کمیته داوران در مناطق و استانهای داوطلب میزبانی برگزار شود.

-سپس گزارشی از حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شد و چارت کمیته و دپارتمان داوران که توسط نمایندگان ای اف سی به کمیته داوران پشنهاد شده بود در این نشست مورد بحث و بررسی و کلیات چارت مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر شد پس از تصویب جزئیات این چارت در آیین نامه کمیته داوران لحاظ شود.

-همچنین مقرر شد برنامه استراتژیک توسعه داوران در جلسه آتی کمیته داوران در دستور کار قرار گرفته و نقطه نظرات اعضای کمیته دراین باره ارائه شود.

- اعضای جلسه با برگزاری دوره های بازآموزی فصلی ویژه داوران بین المللی الیت فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان موافقت کردند و مقرر شد با پیگیری دپارتمان به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/