به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، راستگو و دیدار، بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان از امکانات مناسب مرکز ملی فوتبال و میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفتند.

راستگو: سعی می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم

فاطمه صفا راستگو، عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: بعد از مسابقات هنگ کنگ، اردوهای متسمری را زیر نظر کادر فنی برگزار کرده ایم. تاکنون 5 مرحله اردوی تدارکاتی پشت سر گذاشته و خوشبختانه تمرینات بازیکنان با انگیزه بالا و شادابی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: امکاناتمان بسیار مطلوب بوده و امیدواریم در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم. خوشبختانه فدراسیون تمام تلاش خود را برای در اختیار داشتن بهترین امکانات بکار گرفته است و سعی مان را می کنیم تا با کسب بهترین نتایج، پاسخگوی زحمات مسئولین باشیم.

عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان درپایان گفت: فدراسیون برای ایاب و ذهاب تمامی بازیکنان یا بلیط هواپیما و یا قطار تهیه می کند و اگر در این بین بازیکنی هزینه ای را برای رفت و آمد پرداخت کند، پس از ارائه مستندات به سرپرست تیم، هزینه های صورت گرفته شده مثل همیشه در اختیارمان قرار می گیرد.

دیدار:امکاناتی که در مرکز ملی فوتبال در نظر گرفته شده، بسیار مطلوب است

سارا دیدار، عضو تیم ملی فوتبال نوجوان گفت: تیم ملی نوجوانان برای شرکت در مرحله مقدماتی آسیا تمرینات پرفشار و متمرکزی را زیر نظر کادر فنی برگزار می کند و خوشبختانه با حمایت همه جانبه مسئولان فدراسیون و در اختیار گذاشتن همه امکانات، شرایط بسیار مطلوبی را سپری می کنیم.

وی گفت:رفت و آمد بازیکنان از طریق فدراسیون صورت می گیرد و ما اجازه نداریم بدون هماهنگی از اردو خارج شویم و مدت زمانی که می توان به پرواز یا حرکت قطار رسید، اردو را ترک می کنیم.در هر اردو ایاب و ذهاب برایمان در نظر گرفته می شود و اگر مشکلی باشد، بلافاصله مسئولین فدراسیون و یا کادر سرپرستی آن را حل می کنند

انتهای پیام/