به گزارش پارس نیوز، 

تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد.

* بسیاری از خبرنگاران از ساعت ۱۷ به پژوهشگاه نفت آمدند تا گزارشی را تهیه کنند.

* اتوبوس تیم ملی ایران ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به زمین پژوهشگاه نفت آمد.

* هنگام خارج شدن بازیکنان از اتوبوس ۵ چهره جدید در تمرینات امروز مشاهده شد. این بازیکنان شامل صادق محرمی، میلاد محمدی، کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه از جمله بازیکنانی بودند که از امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند.

* لازم به ذکر است بازیکنانی مانند سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، رشید مظاهری و سامان قدوس همچنان غایب هستند و قرار است در روزهای آینده به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

* ملی‌پوشان همچنان با لباس اسپانسر سابق تیم ملی شرکت آدیداس در تمرینات حاضر می‌شوند. با توجه به اینکه این شرکت فدراسیون فوتبال ایران را بعد از جام جهانی تحریم کرده است اما همچنان ملی‌پوشان از این لباس استفاده می‌کنند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و از روی صندلی نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود.

* از نکات قابل توجه تمرین امروز ملی‌پوشان می‌توان به حضور حسینی مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال اشاره کرد که در تمرین حاضر بود و از کنار زمین نظاره‌گر تمرینات بود.

* با توجه به اینکه معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران از امروز فعالیت خود را با تیم ملی ایران به پایان رسانده است اما با لباس تمرین در پژوهشگاه نفت حاضر شد و به استقبال خبرنگاران رفت. گفته می‌شود این آخرین حضور مدیر رسانه‌ای تیم ملی در تمرینات تیم ملی بود.

* ملی‌پوشان بعد از گرم کردن و روپایی زدن به گوشه دیگر از زمین رفته و مشغول بازی آقا وسط بودند تا بدن‌های خود را گرم کنند.

* ملی‌پوشان با شادابی تمرینات خود را آغاز کردند. از نکات قابل توجه تمرین امروز می‌توان به شوخی‌های رامین رضاییان، پژمان منتظری، سعید عزت‌الهی اشاره کرد که باعث شد تا تمرینات تیم ملی با شادابی خاصی دنبال شود.

* ملی‌پوشان بعد از انجام تمرین آقا وسط به میانه‌های زمین آمدند و مشغول پاس‌های تک ضرب و حرکت‌های مارپیچ شدند. همچنین در بعضی از قسمت‌های تمرین بازیکنان تیم ملی استارت‌های سریع را تمرین کردند.

* علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی در کنار مربی دروازه‌بانان تیم ملی مشغول گرم کردن و تمرین بودند.

* روزبه چشمی در کنار سباستین در کنار زمین به صورت اختصاصی تمرین می‌کند.

* محمدرضا خانزاده هم از جمله بازیکنانی بود که در تمرین بعد از ظهر ملی‌پوشان غایب بود. او همچنان با توجه به مصدومیتی که دارد در ساختمان پک مشغول انجام کارهای بدنی و ریکاوری است.

* کی‌روش در گوشه‌ای زمین متفکرانه نظاره‌گر عملکرد ملی‌پوشان بود و در بعضی از دقایق نکاتی را به دستیاران خود گوشزد می‌کرد تا به بازیکنان منتقل کنند.

* ملی‌پوشان بعد از انجام تمرین پاس‌های تک ضرب به استراحتی چند دقیقه‌ای پرداختند و بعد از نوشیدن آب به دو گروه تقسیم شدند و بعد از بر تن کردن کاورهای نارنجی و سفید رنگ مشغول فوتبال بازی کردن و ضربه زدن به دروازه‌های کوچک بودند.

* کی‌روش بعد از تقریباً ۲۰ دقیقه از جای خود بلند شد و به سمت دستیاران خود رفت. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نکاتی را به دستیارانش گفت تا تمرینات را با جدیّت خاصی برگزار کنند.

* میلاد محمدی مدافع تیم ملی ایران بعد از اینکه پا به پای ملی‌پوشان تمرین کرد به سمت گوشه‌ای از زمین رفت و با یکی از دستیاران کی‌روش مشغول پاس‌های تک ضرب بود و به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* میلاد محمدی بعد از اینکه پاس‌های تک ضرب را به صورت اختصاصی با یکی از دستیاران کی‌روش انجام داد مشغول دویدن به دور زمین شد.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایستاده نظاره‌گر عملکرد ملی‌پوشان بود. او کاملاً جدی و با دقت فوتبال درون‌تیمی بازیکنان را مشاهده می‌کرد و بازیکنان را زیر نظرداشت.

* دو دروازه‌بان تیم ملی مشغول تمرین کردن سانتر از کناره‌های زمین و همچنین تمرین سانتر کرنر را انجام داد. 

* مربی دروازه‌بانان تیم ملی با دستگاه پرتاب توپ، دروازه‌بانان را تمرین داد. دروازه‌بانان تیم ملی با توجه به موانعی که به عنوان مدافع جلوی آنها قرار داشت تمرین دفع توپ را انجام دادند.

* عکاسان ورزشی امروز کارلوس کی‌روش را سوژه عکس خود قرار دادند. او با جدیت خاصی تمرینات را پیگیری می‌کرد، بعد از اینکه چند دقیقه به صورت ایستاده نظاره‌گر عملکرد ملی‌پوشان بود به جایگاه خود برگشت و به صورت نشسته تمرینات را زیر نظر گرفت.

انتهای پیام/