به گزارش پارس نیوز، کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله موزامبیکی - پرتغالی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه بود، شب گذشته ( دوشنبه ) به برنامه 90 رفت و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

کی روش در خصوص تیم ملی فوتبال بزرگسالان - جام جهانی 2018 روسیه، آماده سازی برای جام ملت های آسیا 2019، فهرست جدید تیم ملی، سید جلال حسینی، وریا غفوری ، دستیارانش و ... صحبت کرد و در اواخر برنامه درباره دعوت از مدافع جنجالی، محمدرضا خانزاده توضیح داد.

خانزاده 27 ساله متولد 1991 است و سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، سیاه جامگان و پدیده مشهد را دارد و پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه با عقد قراردادی به الاهلی قطر پیوست. این بازیکن در جام ملت های آسیا 2015 استرالیا - جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه را دارد و حالا در نخستین اردوی آماده سازی برای جام ملت ها 2019 امارات به تیم ملی آمده است. این بازیکن در خط دفاع در میان ستاره هایی همانند روزبه چشمی - مجید حسینی - مرتضی پورعلی گنجی - پژمان منتظری و آرمین سهرابیان قرار دارد و در تیم قطری هم به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته و در بیشتر هفته ها مصدوم بوده است.

پس از حواشی زیادی که پس از دعوت از این بازیکن صورت گرفت، کارلوس کی روش در این باره گفت: بازیکنانی مثل خانزاده در طول تمرین، متعهدانه تمرین می کنند تا بجنگند و در عین حال رقبای خود را سر حال می کنند، همه بازیکنان تلاش می کنند تا در ترکیب قرار بگیرند و این ارتباطی به کیفیت و نگرش بازیکن ندارد. یک بازیکن حرفه ای و متعهد مثل خانزاده عملکرد خوبی در تمرینات دارد و در تیم ملی حضور دارد. وقتی شما به جام جهانی می روید، باید دنبال بازیکنی باشد که آپشن های مختلفی داشته باشد. خانزاده بازیکنی هست که می تواند به عنوان مدافع وسط یا مدافع راست یا هافبک بازی کند و به این دلیل دعوت می شود.

سرانجام پس از مدت ها، کارلوس کی روش راز دعوت از خانزاده را افشا کرد تا فشار رسانه ها و مردم مبنی بر دعوت نکردن از سید جلال و ... به پایان برسد.