به گزارش پارس نیوز، مارکوس نویمایر هافبک آلمانی استقلال بامداد امروز بعد از چند روز مرخصی به تهران بازگشت ولی وی بلافاصله بعد از رسیدن به ایران در صفحه شخصی خود اشاره کرد که با معطلی 4 ساعته مواجه شده و ویزای وی برای حضور در ایران 7 روزه است و باید به زودی تهران را ترک کند.

این واکنش در حالی صورت گرفته که ماجرا چیز دیگری است. مارکوس نویمایر بامداد امروز ساعت 4:45 وارد تهران و فرودگاه امام(ره) شده و ساعت 5:45 صبح هم از فرودگاه امام خارج شده است. وی بلافاصله بعد از ترک فرودگاه ساعت 6:30 صبح در هتل محل اقامتش کلید اتاق خود را تحویل گرفته اما اینکه چرا چنین واکنشی داشته فقط یک دلیل دارد.

ظاهرا نویمایر معطلی خود را از زمان حضورش در فرودگاه مبدا محاسبه کرده و قصد داشته در این پست اشاره کند که بیش از 4 ساعت برای رسیدن به تهران و صدور مجوزش زمان گذاشته است. بازیکن آلمانی که ویزای توریستی دارد طبعا باید با ارائه پاسپورت خود به مسئولان فرودگاه حدود ۴۵ دقیقه الی یک ساعت زمان بگذارد تا مجوز ورودش به کشور صادر شود.(اتفاقی که برای کولی در زمان بازگشت به ایران رخ داد).ضمن آنکه وی پست اینستاگرامی  خود را حوالی 7 ساعت قبل یعنی حدود ساعت 5 صبح منتشر کرده است. با این شرایط این سوال به وجود می‌آید که  وقتی نویمایر ساعت 4:15 وارد تهران شده چگونه  45 دقیقه بعد از حضورش در فرودگاه پستی منتشر کرده که معطلی 4 ساعته در فرودگاه تهران داشته است؟

از سوی دیگر وی  مدعی شده که بعد از ۷ روز باید ایران را ترک کند در حالی که بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ ایران سالها است برای دریافت پروانه کار یک ساله باید راهی جزیره کیش شوند که احتمالا این اتفاق طی هفته پیش رو خواهد افتاد.