به گزارش پارس نیوز،  روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی فوتبال ایران به تهران آمد تا بار دیگر هدایت تیم ملی ایران را تا پایان جام ملت‌های آسیا بر عهده بگیرد. صبح امروز هم جلسه‌ای تاج با کی‌روش در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد تا در خصوص آخرین شرایط قرارداد سرمربی تیم ملی به جمع‌بندی برسند.

حسین عبدی پیشکسوت فوتبال ایران در حین خارج شدن از آکادمی ملی فوتبال ایران با خبرنگاران حاضر در آکادمی به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص صحبت‌های شنیده شده مبنی بر اضافه شدن او به کادر فنی تیم ملی و اینکه قرار است دستیار کارلوس کی‌روش شود، گفت: صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام دادم اما نه برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی. قرار است در بحث فوتبال پایه و بخش بانوان مشاوره‌هایی را بدهم تا بتوانیم در بحث فوتبال بانوان و پایه عملکرد خوبی داشته باشیم. هیچ صحبتی با من در خصوص اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی مطرح نشده است و این موضوع صحت ندارد.

قرار است بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آکادمی ملی فوتبال حاضر شوند تا تمرینات خود را پیگیری کنند. در حال حاضر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، محمدرضا خانزاده به آکادمی اضافه شدند تا در تمرینات ریکاوری شرکت کنند. قرار است بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم امروز در جمع ملی‌پوشان حاضر شوند. 

هنوز لیست دعوت شده بازیکنان به تیم ملی  از سوی کادر فنی به صورت رسمی اعلام نشده است و با توجه به اینکه از سوی کادر فنی پیامکی به بازیکنان داده شده است رفته رفته ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

این برای چندمین بار است که اسامی تیم ملی از مراجع رسمی اعلام نمی شود و ظاهرا فدراسیون برای سروسامان دادن به اطلاع رسانی بابت اعلام اسامی تیم ملی هنوز فکری نکرده است.