به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت باشگاه استقلال ، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال  در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه درباره آخرین مصدومان این تیم گفت: علی کریمی مشکلی در ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن خود احساس کرد که در حال کار روی این مساله هستیم.

معاون پزشکی باشگاه استقلال افزود: او روز گذشته هم اختصاصی تمرین کرد و مشغول مداوا است. محسن کریمی نیز در تاریخ 26 اسفند عمل جراحی خود را انجام داد و با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی و همین طور عمل جراحی که داشت، نیاز به 9 تا 8 ماه طول درمان دارد. محسن از هفته گذشته دویدن کنار تیم را آغاز کرده و نیاز به زمان دارد  تا تمرینات قدرتی و تعادلی خود را به پایان برساند او  با سپری شدن این تمرینات می تواند از 3-2 ماه دیگر کارش را به طور کامل آغاز کند.

نوروزی ادامه داد: داریوش شجاعیان هم 28 اردیبهشت عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام داد و حداقل به 6 ماه زمان احتیاج دارد. این بازیکن از نیمه دوم مهرماه دویدن را آغاز می کند.

نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: تیموری می تواند از 28 شهریور در صورت کسب آمادگی مطلوب  با صلاحدید کادرفنی به ترکیب استقلال اضافه شود.


انتهای پیام/