به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تارتار پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: نمی‌خواهم در مورد بازی حرف بزنم. برای کادر فنی من کار کردند واقعاً سخت است. از همه تشکر می‌کنم اما تا مشکلاتم حل نشود نمی‌توانم در تمرینات شرکت کنم، چون کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد. بازیکن به حرفم گوش نمی‌دهد. بازیکن دوست دارد در مورد مسائل مالی با او صحبت کنم و در مورد مسائل فنی اصلاً به حرف ما گوش نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: این تهدید نیست، اما تا زمانی که مشکلات مالی برطرف نشود در تمرینات شرکت نمی‌کنم. هیچ‌کس اینجا به فکر ما نیست! تا کی باید سختی بکشیم و هیچ‌کس به داد ما نرسد؟! از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز با شرافت جنگیدند. ان‌شاءالله مشکلات حل شود و دوباره به تمرینات برگردم. من این تیم را دوست دارم و سه سال است کنار آن هستم، اما دیگر رویم نمی‌شود در صورت کادر فنی تیمم نگاه کنم. اعضای کادرفنی ما ۵۰ درصد از پول فصل گذشته خود را طلبکارند،‌ الان هم که هفته ششم است،‌ هیچ پولی نگرفته‌اند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم همچنین تصریح کرد: آقای رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) هم تنهاست. شما نگاه کنید استاندار اصفهان چطور از سپاهان حمایت می‌کند. من از استاندار خودمان هم تشکر می‌کنم که جلسه‌ای تشکیل داد، اما هیچ کمکی نشد. ما امروز یقه سپاهانی را گرفتیم که مدعی قهرمانی لیگ است.

مهدی تارتار در ادامه نشست خبری حاضر به پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران نشد و با ناراحتی محل نشست را ترک کرد.