به گزارش پارس نیوز، 

در سال ۲۰۰۱ جوانی ۱۹ ساله و قوی هیکل با فیزیک بدنی فوق العاده توسط ماسیمو موراتی از فلامینگو برای درخشش در خط حمله نراتزوری خریداری شد. آدریانو لیته ریبیرو، ملقب به آدریانو تا سال ۲۰۰۴ به تیم‌های دیگر سری آ. ایتالیا به صورت قرضی واگذار شد تا با بازگشت به اینترمیلان امپراطوری خود را در این تیم پرطرفدار میلانی آغاز کند.

این اعجوبه برزیلی با شوت‌های سهمگین خود توانست در همان دو فصل اول دل عاشقان اینترمیلان را با درخشش‌های بی نظیر خود بدست بیاورد، اما از فصل سوم در سراشیبی وحشتناک سقوط افتاد و پای در عرصه نابودی فوتبال خود گذاشت. خود این بازیکن فوت پدرش را ضربه‌ای سهمگین به خود دانسته و افتادن به دام مشروبات الکلی و زنان را دلیل افت باورنکردنی فوتبالش دانسته است. آدریانو بار‌ها برای تیم ملی برزیل نیز به میدان رفته است و ۲۷ گل نیز به ثمر رسانده است.

آدریانو در زمان حضور در اینتر پدرش از دست داد و همین امر باعث رو آوردن به مشروبات الکلی از سوی او بوده است. بیشتر اوقات در تمرینات به حالت مست ظاهر می‌شده و اینترمیلان نیز این اتفاقات را مخفی می‌کرده است و دلیل ترک این تیم توسط آدریانو را مصدومیت اعلام کرده، در حالیکه پارتی‌های شبانه، زنان و مستی‌های مداوم باعث افت این بازیکن و دوری وی از شرایط بدنی مناسب بوده است.

آدریانو بی شک یکی از کم نظیرترین استعداد‌های جهان فوتبال بود که به دلایل ناهنجار رو به تباهی گذاشت و طرفداران فوتبال را از نظاره هنرنمایی هایش در دنیای توپ گرد محروم کرد.