به گزارش پارس نیوز، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم خوبی  است و ما شناخت خوبی از این تیم داریم و برای مسابقه پیش رو راهکارهای مناسب را طراحی کرده‌ایم همچنین تفکرات کادر فنی و بازیکنان پیکان را به خوبی می‌شناسیم.

او در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما مشکل مالی دارد همانطور که تمام کشور مشکلات مالی دارد. امسال کار را شروع کرده‌ایم و باید یک تشکر ویژه هم از  رئیس کارخانه داشته باشم که دیدگاه ورزشی خوبی دارد و خوشبختانه تاکنون ۲۰ درصد از مبلغ قراردادها هم پرداخت شده است. مشکل خاصی از نظر مالی نداریم و فعلاً همه چیز به موقع پرداخت شده است. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

یزدی در پاسخ به این سوال که وضعیت پیکان و استقلال خوزستان در جدول مشابه هم است اما خط دفاع استقلال خوزستان ضعیف‌تر است، گفت: بله پیکان و تیم ما شرایط مشابهی دارند و فقط آنها یک گل بیشتر از ما زده اند. ما تیم جوانی داریم اما نسبت به پیکان تمریناتمان را دیرتر شروع کرده‌ایم. بحث آماده‌سازی تیم ما خیلی خوب شکل نگرفته است و همزمان با بازی‌های رسمی شده است . چالش‌هایی را که اکنون با آن درگیر هستیم را  هفته به هفته برطرف می‌کنیم و حالا تیمی هستیم که به شرایط  مناسبی از نظر تاکتیکی رسیده‌ است.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: در کنفرانس بازی قبل هم گفتم بعد از هفته پنجم لیگ وضعیت تاکتیکی ما بهتر خواهد شد و امیدوارم این روند را در ادامه داشته باشیم. ۵ گل خورده‌ایم اما نمی‌توان گفت خط دفاعی‌مان خیلی ضعیف است اما خیلی خوب هم نیست. باید چالش‌ها و مشکلات را برطرف کنیم. دو بازی است که گل نخورده‌ایم و این نویددهنده روزهای خوب است. امیدوارم این اتفاق خوب باز هم تکرار شود و موفقیت هم به دست بیاوریم.

او در مورد وضعیت یونس دلفی گفت: او از بازیکنان مستعد کشور است و با وجود اینکه به این بازیکن نیاز داشتیم او را در اختیار تیم ملی گذاشتیم. به شخصه او را خیلی دوست دارم و امیدوارم پیشرفت کند. او در فوتبال اروپا می‌تواند پیشرفت کند و از تیم اروپایی پیشنهاد جدید دارد. در صورت بازی در فوتبال اروپا می‌تواند برای تیم ملی کشورمان هم مثمرثمرتر باشد. او اکنون با تیم امید ما بازی می‌کند و در آینده هم می‌تواند به تیم ملی بزرگسالان برود.