به گزارش پارس نیوز، با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال تنها تا ۲ روز دیگر فرصت  برای پرداخت طلب شاکیان خود را برای فرار از خطر محرومیت دارند، مسئولان این باشگاه مذاکراتی را طی چند روز اخیر با طلبکاران انجام دادند تا جایی که تعدادی زیادی از آن‌ها مطالبات خود را دریافت کردند و در حال حاضر تعداد کمی از شاکیان باقی ماندند.

  • مدیران باشگاه استقلال طی روز‌های گذشته با آرش برهانی، امیر حسین صادقی، تیموریان، میثم بائو، پرویز مظلومی، میرشاد ماجدی و وحید طالب لو تسویه حساب کردند تا پرونده این نفرات مختومه شود.
  • مسئولان باشگاه استقلال برای امروز تماس‌هایی را با وکلا و بازیکنان سابق برقرار کردند تا دیگر شاکیان نیز با حضور در دفتر باشگاه استقلال مطالبات خود را دریافت و پرونده آن‌ها نیز مختومه شود. نکونام، قاضی و مگویان هم جزو نفراتی هستند که باید پرونده‌های آن‌ها تا امروز و فردا مختومه شود.

استقلالی‌ها بازنده در پرونده تیام

  • در حالی که مسئولان باشگاه استقلال همچنان امیدوار به حضور تیام در تیمشان هستند و حتی برای دریافت غرامت ۲۰۰ هزار دلاری یکی از معاونان فتحی سرپرست باشگاه راهی امارات شده بود، اما باید اعلام کرد که تیام نه تنها پولی به استقلالی‌ها نمی‌دهد بلکه او هم اکنون برای بازی کردن در تیم عجمان از انگیزه بالایی برخوردار است. با این وجود می‌توان استقلالی‌ها را در این پرونده بازنده دانست تا جایی که از طریق فیفا و شکایت از این بازیکن به پول مورد نظر برسند وگرنه با سفر یکی از نمایندگان استقلال به امارات پولی از قرارداد تیام در جیب آبی پوشان قرار نگیرد.

شکایت استقلال به CAS بابت سوپر جام

با توجه به اینکه تا اعلام رای سوپر جام از سوی کمیته استیناف زمان زیادی باقی نمانده ، شنیده می‌شود رای صادره به نفعپرسپولیس است و احتمالا استقلال بازنده این پرونده باشد. با این وجود بعید نیست مدیران باشگاه استقلال در صورت بازنده شدن در پرونده سوپر جام شکایت خود را به CAS ارائه دهند تا بدین ترتیب از حق و حقوق خود دفاع کنند.

چک انتقال تبریزى دردسر ساز مى شود؟

  • با توجه به انتقال تبریزى مهاجم ذوبى‌ها به تیم فوتبال استقلال، مدیران آبى بوشان پایتخت براى این جا به جایى سه فقره چک به مدیران ذوب آهن تحویل داده اند.
  • شنیده مى شود اولین چک استقلالى‌ها برای انتقال تبریزى هنوز پاس نشده و سعید آذرى مدیرعامل این باشگاه از این موضوع ناراحت است.
  • اما با پیگیرى از نزدیکان باشگاه ذوب آهن این موضوع تکذیب شد و در حال حاضر فتحى و آذرى به دنبال راه حلى براى پاس شدن اولین چک انتقال هستند و مشکلى در این زمینه استقلال را تهدید نمى کند.

تمرینات استقلال باز هم تعطیل شد

  • در حالى که قرار بود تمرینات استقلالى‌ها طى روزهاى سه شنبه و چهارشنبه تعطیل باشد و آبى‌ها از روز پنج شنبه دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند، اما با صلاحدید وینفرد شفر تمرین بازیکنان تیم فوتبال استقلال از روز جمعه هفته جارى شروع مى شود و بازیکنان یک روز بیشتر استراحت مى کنند.
  •