به گزارش پارس نیوز، 

در وزن 90+ کیلوگرم، جعفر پهلوانی در مرحله فینال بازی های آسیایی برابر نماینده ازبکستان روی تاتامی رفت و با شکست برابر این حریف به کسب مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا بسنده کرد.

پهلوانی در دور نخست برابر «خواکشیف» از تاجیکستان با اقتدار برنده شد. او در مرحله یک‌هشتم نهایی با «پارکشیت کومار» از هند مبارزه کرد و توانست از سد این حریف خود عبور کند. او در مرحله یک چهارم نهایی حریف قرقیزستانی خود را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.او در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده ازبکستان روی تاتامی رفت و با پیروزی مقابل این حریف راهی مرحله فینال شد.

پیش از این و در دیگر دیدار های امروز قنبرعلی قنبری در وزن منهای 66 کیلوگرم  در دور نخست برابر «عثمان علی اف» از قرقیزستان قرار گرفت و توانست حرف خود را شکست دهد. این ملی پوش ایران در یک هشتم نهایی رقیبی از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. او در این مرحله نماینده تاجیکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.او در این مرحله برابر نماینده ازبکستان  بر صفر شکست خورد و از راهیابی به فینال بازی ها باز ماند و به کسب مدال برنز رقابت ها بسنده کرد.

طاهره آذرپیوند نماینده وزن منهای 52 کیلوگرم بانوان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله با شکست برابر نماینده ازبکستان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن منهای 66 کیلوگرم بهزاد وحدانی به مصاف حریفی از چین تایچه رفت و نتیجه را مقابل حریف خود واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 90+ کیلوگرم، محمدعلی ذاکری در دور نخست برابر «منصور سروری» از افغانستان در حالی که پیش بود٬ شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/