به گزارش پارس نیوز، تا ساعتی دیگر در جهنم مدرن عبدالله بن خلیفه به مصاف الدحیل خواهد رفت، ابر قدرتی که با تغییر نام خود به الدحیل رسما آن لخویا متزلزل را به دست فراموشی سپرده تا از این تیم قدرتمند، فقط و فقط پیروزی و افتخار آفرینی به جای بماند.

 

استقلال و السد

استقلال و السد

 

باید واقع بین بود! نگاه های افراط گرایانه داخلی ها بلای جان استقلال در برابر السد شد تا قطری ها تحقیری تلخ را در آزادی متحمل آبی ها نمایند؛ این حاصل فضایی بود که خودمان برای استقلال تهران ایجاد کرده بودیم، چرا که از آبی ها فقط انتظار پیروزی را داشتیم! سکوی های آزادی ملتهبانه پس از چندین تساوی پی در پی فقط و فقط در اندیشه پیروزی بودند؛ اما برابر چه کسی؟ السد؟! آیا با یک سیاست بهتر رویای شفر نمی توانست در نهایت محقق شود؟ تساوی در تهران و بستن میدان در قطر؟ اما او بواسطه فشار های سنگین و مخرب هواداران از دقیقه 1 تا 90 بر روی دروازه حریف تاخت تا با بضاعت کمش فرصت را برای پیروزی حریف مهیا کند.

 

تمرینات پرسپولیس

تمرینات پرسپولیس

 

اگر پرسپولیس نیز امروز به دنبال چنین سیاستی می خواهد برابر الدحیل که به مراتب از السد خطرناک تر است به میدان برود قطعا نتیجه آن چیزی جز یک شکست تحقیر آمیز دیگر نخواهد بود! واقع بینانه باید برخورد کرد! پرسپولیس به هیچ عنوان در سطح کیفی الدحیل نیست! یک برآورد ساده می گوید تیم الدحیل 163 میلیارد تومان از پرسپولیس ارزش بیشتری دارد؛ یعنی پرسپولیس به توان 3! آیا این تیم کنونی می تواند برابر 3 برابر قدرت خود مبارزه ای عادلانه داشته باشد؟

 

برانکو ایوانکوویج

برانکو ایوانکوویج

 

منطق می گوید شکست حتی 2_0 می تواند نتیجه ای مطلوب باشد و تساوی یک شگفتی! سرخ ها در مسیر افت میان فصل قرار گرفته اند، فشار در خانه حریف نتیجه ای بالعکس را خواهد داد، پس پروفسور بهتر است در گوش هایش پنبه بگذارد و بدون در نظر گرفتن احساس، به منطق خود عمل کند و با یک تساوی بسیار ارزشمند میدان عبدالله بن خلیفه را ترک نماید.