به گزارش پارس نیوز، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی استقلال تهران به مصاف تیم فوتبال السد قطر رفت و در حالی که بازی با حساب یک بر صفر به سود تیم ایرانی در جریان بود با استقلال در ادامه 3 گل دریافت کرد و در نهایت بازی خانگی را با حساب 3 بر 1 شکست خورد تا کار دشواری در بازی برگشت مقابل این تیم قطری داشته باشد.

در بحث تحلیل بازی شاید نکته مهمی که در بازی استقلال و السد مشهود بود تاکتیک هجومی آبی ها در دقایق ابتدایی بازی بود که به طور کلی هافبک های السد را از جریان بازی خارج کرد و این  موضوع نوید یک بازی بسیار زیبا و خوب از سوی نماینده ایران را می داد اما در ادامه این روند متوقف شد و برخی مدعی هستند که  تیم فوتبال استقلال بعد از گل به خودی دروازه بان حریف به پیروزی یک بر صفر قانع شد و قصد اداره بازی را داشت.

شاید اگر تیم فوتبال استقلال در ادامه به روند حملات خود در جریان نیمه اول ادامه می داد تیم فوتبال السد گل دوم را نیز دریافت می کرد و این پایانی بود برای یک بازی متفکرانه از سوی ستاره های قطر اما تیم استقلال خواسته یا ناخواسته به عقب برگشت و البته نیمه اول را با همان یک گل به رختکن رفت.

نیمه دوم بازی السد با تفکرات و شناخت خوب فریرا از نقاط ضعف استقلال آغاز شد، البته بازی خوب هافبک آلمانی تا حدودی تیم السد را دست به عصا کرده بود تا اینکه تعویض شد و دانشگر به عنوان یک عنصر دفاعی در زمین حاضر شد، همین موضوع کافی بود تا تیم تهاجمی السد از فرصت استفاده کرده و با سرعت بخشیدن به بازی استقلال را در محوطه جریمه محبوس کند و در نهایت با 3 گل که شاید تعویض شفر هم در آن بی تاثیر نبود بازی را به سود خود به پایان برساند.

در مورد شکست استقلال در بازی شب گذشته اختلاف نظرهایی وجود دارد. برخی معتقدند در بازی شب گذشته شفر بزرگترین اشتباه را مرتکب شد و تیم خوب استقلال در نیمه اول را با یک تعویض به بدترین شب خود در 2 سال اخیر تبدیل کرد و عده ای هم بر این باورند که استقلال تحت هر شرایطی توان برابری با السد پر مهره را نداشت و حد استقلال همین است.

مخاطبان محترم می توانند نظرات خود را تا ساعت 16 امروز در بخش کامنت های این خبر ارسال کنند و در صورتیکه تحلیل ها فنی باشد در گزارشی مجزا روی سایت باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.