به گزارش پارس نیوز، مسابقات بوکس جوانان جهان در حالی از 29 مرداد ماه به میزبانی مجارستان و در شهر بوداپست با حضور 77 کشور و 405 بوکسور آغاز شده است که تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با 6 نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که متاسفانه تمام نفراتی اعزامی به مجارستان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و پرونده تیم ملی جوانان ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک بدون حتی یک سهمیه بسته شد.

علی سپهر نماینده وزن 91+ کیلوگرم کشورمان به مصاف نماینده  بلاروس رفت و با شکست این بوکسور راهی مرحله بعدی شد. این بوکسور سنگین وزن کشورمان باید در دور بعدی به مصاف حریفی قدرتمند از کشور روسیه رفت و مقابل دومین حریف ژاپنی خود شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

طی روزهای گذشته نیز دانیال شه بخش نماینده 56 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین دیدار خود موفق به شکست بوکسور آمریکایی شده بود. (جمعه) در دومین بازی نیز نماینده موریتانیا را شکست داد و در رقابت بعدی باید به مصاف بوکسور فیلیپین برود.

در ادامه رقابت‌های روز شنبه، عبدالحکیم بیکدر در وزن ۶۴ کیلوگرم برابر نماینده ارمنستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. اکبر مردمی در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز در برابر انگلستان در راند اول ناک اوت شد و سومین حذفی ایران در این رقابت‌ها لقب گرفت.

سجادموسوی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این مشت زن از گردونه رقابت‌ها حذف شد و شانس کسب مدال مسابقات قهرمانی جوانان جهان را از دست داد.مبین اعلایی مقابل حریفی از هندوستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مبین اعلایی، دانیال شه بخش ،عبدالحکیم بیکدر، اکبرمردمی، سجادموسوی و علی سپهر نمایندگان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

عبدالرضا انصاری به عنوان سرمربی تیم ملی مسئولیت این تیم را برعهده دارد و کلانتری دبیر فدراسیون بوکس این بار در این رقابت‌ها به عنوان سرپرست راهی مجارستان شده است.