به گزارش پارس نیوز، با توجه به حضور تیام در باشگاه عجمان و بازی او برای این تیم باعث شده تا نماینده باشگاه استقلال طی روز های گذشته برای مشخص شدن وضعیت قرارداد این بازیکن و دریافت 200 هزار دلار راهی امارات شود که به نظر می رسد تا این لحظه دریافت این رقم توسط استقلالی ها از تیام قطعی نشده است .

با این وجود استقلالی ها جدا از شکایتی که در نظر دارند از تیام انجام دهند در ابتدا به دنبال دریافت 200 هزار دلار و حل و فصل موضوع پیش از شکایت هستند .

مدیران باشگاه استقلال در صورت توافق با تیام می توانند 200 هزار دلار دریافت تا به نوعی این رقم بخشی از بدهی های استقلال را برطرف کند .

پرداخت بدهی ها شاکیان از فردا 

مدیران باشگاه استقلال از روز شنبه هفته آتی با کمیته ای که تشکیل دادند توانستند بدهی 5 بازیکن اسبق این تیم را پرداخت و رضایت آنها را جلب کنند تا با خطر محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه نشوند .

به هر ترتیب استقلالی ها امروز به دلیل بازی این تیم مقابل السد پرداختی بدهی ها را در دستور کار ندارند و قرار است از فردا مجدد پرداخت بدهی ها به شاکیان انجام شود چرا که مدیران باشگاه فقط تا 9 شهریور یعنی تا 4 روز دیگر فرصت دارند تا پرداختی به طلبکاران را در دستورکار قرار دهند تا خطر محرومیت آنها را تهدید نکند .

برهانی ،امیر حسین صادقی ،میثم بائو،طالب لو و تیموریان بازیکنانی هستند که پرونده بدهی های آنها با استقلال مختومه شده است .

دروازه بان استقلال مقابل السد قطر 

طبق صلاح دید شفر و عملکرد خوب مهدی رحمتی در بازی های گذشته رقابت های لیگ برتر به همین دلیل او در بازی امروز سنگربان آبی پوشان خواهد بود و حسین حسینی دیگر دروزاه بان این تیم از روی نیمکت نظاره گر عملکرد استقلالی ها برابر تیم قطری است .

سود استقلال به مرحله نیمه نهایی چقدر است ؟

اعضای تیم فوتبال استقلال در صورت پیروز شدن برابر تیم فوتبال السد قطر و راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش 200 هزار دلاری دریافت خواهند کرد .

به طور حتم استقلالی ها با صعود به مرحله نیمه نهایی و دریافت این رقم می توانند بخش بیشتر بدهی های خود را پرداخت کنند .