به گزارش پارس نیوز، پدیده خراسان پس از گل اول، در نیمه مربیان هم تدارک حملات بیشتری را بر روی دروازه پیکان می‌دید اما اشتباه داور در عدم اعلام خطای هندی به سود پدیده باعث شد تا  گل‌محمدی از شدت ناراحتی به بطری آب مقابل پایش ضربه‌ای زد که اگر چه خیلی‌ها از جمله داور وسط آن را ندیدند اما سخت‌گیری داور چهارم که از ابتدای بازی توجه ویژه ای به نیمکت تیم میزبان داشت باعث شد تا سرمربی پدیده را با فراخواندن داور اخراج کند‌.


از بهت بازیکنان پدیده بابت اخراج سرمربی تا طی شدن فاصله بالا آمدن یحیی از نیمکت به سکوها، دیری نپایید که پاس اشتباه مدافعین پدیده به محمد قاضی تور دروازه مشهدی‌ها را به لرزه درآورد. پس از این اتفاق مجتبی سرآسیایی سرپرست پدیده که با کمک دستیاران گل‌محمدی سعی کردند دوباره با انتقال آرامش به نیمکت در به اجرا درآمدن دستورات سرمربی کمک کنند و اوضاع درون زمین را نیز آرام کنند که در نهایت همین اتفاق هم افتاد و این تیم توانست گل دوم را به ثمر برساند.


اما پس از گل دوم پدیده، سرپرست این تیم باز هم متوجه تذکرات چند باره کمک داور چهارم شد و دیگر طاقت نیاورد. سرآسیایی که به شدت از این رفتار کمک چهارم شاکی شده بود و گل اول پیکان را نیز ناشی از دست رفتن تمرکز تیمش بخاطر رفتار  داور چهارم می‌دانست، ناگهان از کوره در رفته و با اعتراض بلند به سمت او رفت هرچند او  از سوی نیمکت تیمش دعوت به آرامش شد اما دست بردار نبود و تصمیم گرفته بود با وجود ممانعت کادر فنی، کشان کشان خود را به داور چهارم برساند.


این اتفاق برای دقایقی ادامه داشت تا اینکه حلقه شدن کادر فنی و بازیکنان پدیده به سرآسیایی در حالی که بشدت برافروخته بود، باعث شد تا سرپرست این تیم بالاخره قدری آرام شود و این بار پس از سوت پایان بازی با آرامش بیشتری سمت کوبل داوری رفته و گلایه‌های خود را با آرامش بیان کرد.